۰ نفر

بازبینی صحنه های مشکوک برای رحمتی و یحیی + عکس

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 627140
بازبینی صحنه های مشکوک برای رحمتی و یحیی + عکس

در پایان نیمه اول مهدی رحمتی و در آخر بازی یحیی گل‌محمدی دنبال بازبینی صحنه‌های مشکوک علیه تیم‌شان بودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در شرایطی پس از ۴۵ دقیقه ابتدایی برنده به رختکن رفت که یک پنالتی بحث‌برانگیز روی تمیروف اعلام شده بود و پس از پایان نیمه اول محمد چهرقانی، مدیر رسانه آلومینیوم با موبایل صحنه پنالتی را به سید مهدی رحمتی، سرمربی اراکی ها نشان داد.

درحالی‌که رحمتی از دیدن صحنه پنالتی بحث برانگیز پرسپولیس آشفته شده بود، سعی کرد به سمت داور برود و صحنه آهسته را به وحید کاظمی نشان دهد اما داوود رفعتی، نماینده فدراسیون مانع این کار شد و اعلام کرد نشان دادن ویدئو به تیم داوری ممنوع است.

بازبینی صحنه های مشکوک برای رحمتی و یحیی + عکس

وارونه شدن کار دنیا برای سرمربی‌های دو تیم تنها یک نیمه زمان برد و پس از سوت پایان بازی این بار اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس بود که صحنه آخر بازی را با یحیی گل‌‌محمدی بازبینی می‌کرد. صحنه آخر روی ارسال ترابی مشکوک به پنالتی به سود پرسپولیس بود اما این بار وحید کاظمی نقطه پنالتی را نشان نداد.

هر بازی که می‌گذرد نبود VAR در فوتبال ایران بیشتر احساس می‌شود و باید دید در نهایت کدام فصل این اتفاق در فوتبال ایران رخ خواهد داد تا شاید کمی اشتباهات انسانی کم شود و فوتبال به سمت عادلانه شدن برود.