۰ نفر

رفتار عجیب سرمربی سانتاکلارا با محمد محبی

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۵
کد خبر: 625209
رفتار عجیب سرمربی سانتاکلارا با محمد محبی

محمد محبی بازیکن ایرانی تیم سانتاکلارا در لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی پورتو قرار نگرفته است. مسابقه ای از هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال که امشب به میزبانی پورتو برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، این بازی می توانست تقابل جذاب مهدی طارمی و محمد محبی دو فوتبالیست از شهر بوشهر باشد اما بر اساس اعلام باشگاه سانتاکلارا محمد محبی در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار نگرفته است. این در حالی است که سایت باشگاه سانتاکلارا پیش از این بازی مصاحبه ای با محمد محبی ترتیب داده بود که در آن وینگر فصل گذشته تیم سپاهان از انگیزه بالای خود برای درخشش در این بازی خبر داده بود و هم چنین در مورد تقابل با مهدی طارمی صحبت کرد و گفت مهدی طارمی جدا از  اینکه همشهری او به حساب می آید یک دوست خوب برای او در پرتغال است.

محمد محبی که بعد از رفع مصدومیت در هفته های اخیر به ترکیب تیم سانتاکلارا بازگشت، توانست ۳ گل برای این تیم به ثمر برساند که این گل در تغییروضعیت تیم سانتاکلارا تاثیر گذار بود و یکی از گل ها را هم در دیدار با بنفیکا به ثمر رساند. با توجه به نمای خوب محمد در بازی با پورتو در لیگ کاپ پرتغال که به نتیجه ۳-۱ به سود سانتاکلارا پایان یافت  تصور می شد او در این بازی هم یکی از مردان اصلی تیم سانتاکلارا باشد اما سرمربی این تیم در یک تصمیم عجیب او را در لیست ۱۸ نفره قرار نداد و به نظر می رسد با این تصمیمات محمد محبی در پایان فصل برای تغییر تیم خود در لیگ برتر پرتغال تلاش کند.