۰ نفر

ژاوی: وقتی پدری گل زد، از خود بی خود شدم!

۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبر: 625039
ژاوی: وقتی پدری گل زد، از خود بی خود شدم!

ژاوی هرناندز پس از گل زیبای پدری شادی فوق العاده ای از خود نشان داد. موردی که پیش از این کمتر از او دیده بودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌ام لالیگا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف سویا تیم دوم جدول رده‌بندی رفت و میهمانش را با تک گل دقیقه ۷۲ پدری شکست داد.

بارسلونا با این نتیجه که شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل لالیگا بود، نه تنها از اتلتیکومادریدی که شنبه شب رده سوم را از چنگ کاتالان درآورده بود سبقت گرفت بلکه سویا را هم پشت سر گذاشت و به رده دوم صعود کرد.

ژاوی: وقتی پدری گل زد، از خود بی خود شدم!

در حقیقت اکنون هر سه تیم بارسلونا، اتلتیکومادرید و سویا ۵۷ امتیازی هستند، اما با توجه به تفاضل گل بهتر بارسلونا و نتایج بازی‌های رو در روی دو تیم دیگر، تیم کاتالان در رده دوم قرار دارد و پس از آن اتلتیکومادرید و سویا در رده‌های سوم و چهارم هستند. این در حالی است که رئال مادرید ۶۹ امتیازی با ۱۲ امتیاز اختلاف یکه‌تاز کورس قهرمانی است.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا که پس از گل پدری شادی بی حد و حصری از خود نشان داد، در پایان بازی گفت:« نمی دانم این گل را بیشتر از هر گل دیگری جشن گرفتم یا نه ولی احساسم دست خودم نبود. هر چه می زدیم توپ وارد دروازه نمی شد و گل پدری مثل حس رهایی بود. سویا عالی دفاع می کرد و معتقدم باید با تعداد گل بیشتری برنده می شدیم. برابر یک تیم فوق العاده، تیم مسلط میدان بودیم و گفته بودم که جولن لوپتگی مربی بسیار بزرگی است. این یک بازی شش امتیازی بود که برنده شدیم.»

ژاوی: وقتی پدری گل زد، از خود بی خود شدم!

ژاوی ادامه داد:« قبلا هم گفته ام برای من پدری بازیکنی خارق العاده است و تفاوت ها را رقم می زند. او امشب یک سوپرگل زد و شیوه ای که بازی می کند و جاگیری های دقیقش در فضاهای خالی، ستودنی است. البته سورپرایز نشدم چون هر روز در تمرینات شاهد هنرنمایی هایش هستم. او برای من بازیکنی غیر قابل قیاس است.»

ژاوی در پایان گفت:« چند نوع لیدر داریم. مربی لیدر، فوتبالیست های باتجربه تیم مثل پیکه، تراشتگن، جوردی آلبا و.... پدری هم در میدان یک لیدر است. به همین دلیل او مرا به یاد اینیستا می اندازد. بیرون زمین بسیار خجالتی است ولی درون زمین کاملا متفاوت می شود.»

قهرمانی:« دست ما نیست و نمی دانم رئال امتیاز از دست می دهد یا نه. دیروز منتظر لغزش رئال بودم ولی در نهایت برنده شدند. تا زمانی که به لحاظ ریاضی شانس داشته باشیم، مبارزه خواهیم کرد.»