۰ نفر

زودتر از موعد مقرر اتفاق می افتد؛

مدافع سرباز استقلال در آستانه بازگشت به این تیم!

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 624917
مدافع سرباز استقلال در آستانه بازگشت به این تیم!

از میان دو بازیکن سرباز استقلال که با کلی جنجال راهی ملوان شده بودند، یکی از آنها می تواند به زودی به جمع آبی ها بازگردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ یکی از خبرهای پر سر و صدای فوتبال ایران در سال گذشته مشمول سربازی شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال بود. این دو بازیکن که با وعده مدیران باشگاه تصور می‌کردند می‌توانند خدمت سربازی‌شان را به تعویق بیاندازند اقدامی برای رفتن به پادگان نکردند اما وقتی سازمان نظام وظیفه رسما اعلام کرد که آنها سرباز هستند، راهی پادگان شدند.

نکته جالب اینجاست که هر دو بازیکن سهمیه ملوان انزلی شده و به این تیم رفتند ولی هنوز برای این تیم بازی نکرده‌اند و مشخص نیست اولین بازی این دو مدافع فیکس ثابت استقلال برای تیم جدیدشان چه زمانی رقم می خورد. در این بین، مرادمند در حال تکمیل پرونده کفالت خود است تا از این طریق بتواند معافیت بگیرد. مدافع سابق استقلال پیش از اعزام نیز درخواست کفالت داده بود ولی چون به نتیجه نرسید زودتر اقدام به رفتن به سربازی کرد. مرادمند تصور می‌کرد چون در لیست ریجستر تیم ملی بوده و تنها 28 سال سن دارد می‌تواند طبق قانون تا 30 سالگی سربازی‌اش را به تعویق بیاندازد ولی چون در اردوهای پایانی تیم ملی دعوت نشده بود درخواست او مورد پذیرش قرار نگرفت.  

اکنون وی طی روزهای گذشته اقدامات لازم برای گرفتن معافیت کفالت سربازی را انجام داده است تا در صورتی که موفق به این کار شود به استقلال بازگردد. مرادمند با توجه به سن و سالی که دارد در صورت گرفتن معافیت سربازی می‌تواند تا چند سال دیگر در استقلال بازی کند و باید دید این اتفاق در فصل جاری که انتهای آن را هم می گذرانیم رخ می دهد یا به فصل بعدی منتج می شود.