۰ نفر

در آستانه بازی با هوادار؛

غایب های سرشناس پرسپولیس مشخص شدند

۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 624909
غایب های سرشناس پرسپولیس مشخص شدند

پرسپولیس در اولین بازی خود در سال جدید از در اختیار داشتن چند مهره سرشناس خود محروم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تیم‌ های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می ‌روند. از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد منهای سیامک نعمتی که به خاطر آماده نبودن و حامد لک به خاطر مسائل انضباطی این بازی را از دست داده‌اند وحید امیری و سیدجلال حسینی هم به این دیدار نمی‌رسد.

وحید امیری در جریان اردوی آخر تیم ملی برای بازی با کره‌جنوبی و لبنان از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و حتی بازی با لبنان را هم از دست داد. این مصدومیت قدیمی امیری باعث شده تا این بازیکن در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس غایب باشد و به همین دلیل بازی با هوادار را هم از دست بدهد.

البته دست یحیی گل‌ محمدی برای جایگزینی امیری باز است. امید عالیشاه چند وقتی است که به شرایط بازی برای پرسپولیس رسیده و می‌تواند جانشین امیری در بازی روز دوشنبه با هوادار باشد. همچنین سعید آقایی هم به عنوان مدافع چپ در این بازی برای پرسپولیس به بازی می‌رود. کادر پزشکی پرسپولیس در صدد است هرچه سریعتر روند درمانی امیری را طی کند تا این بازیکن بتواند برای پرسپولیس در ادامه لیگ به زمین برود.

همچنین سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به علت کسالت این بازی را از دست داد. البته سیدجلال مشکلی برای بازی بعدی پرسپولیس ندارد اما نمی تواند سرخ پوشان را در بازی فردا با هوادار همراهی کند. به این ترتیب چهار بازیکن اصلی پرسپولیس در بازی با هوادار غایب خواهند بود که البته نباید از نام عیسی آل کثیر فوروارد ثابت این تیم هم گذشت که پس از پازگی رباط صلیبی، همچنان بدون اینکه عمل کند در تمرینات ریکاوری می کند و البته هر بازی هم از لیست تیم خط می خورد!