۰ نفر

عقد قرارداد پدیده عصرجدید با استقلال + عکس

۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبر: 624358
عقد قرارداد پدیده عصرجدید با استقلال + عکس

ودک ۷ ساله اهل بابل مازندران که با حضور در برنامه عصر جدید مورد توجه قرار گرفته بود، با استقلال قرارداد امضا کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، امیر علی لاسمی کودک ۷ ساله اهل بابل مازندران است که استعداد زیادی در روپایی زدن با توپ فوتبال داشت و توانست از داوران برنامه پربیننده عصر جدید چهار چراغ سفید دریافت کرده و به فینال برسد.

جالب اینکه وقتی علیخانی از این نوجوان مستعد پرسید تو پرسپولیسی هستی یا استقلالی، او گفت تیم محبوب من با تیم شما فرق می‌کند و من استقلالی هستم. نکته دیگر اینکه کارن همایونفر یکی از چهار داور عصر جدید هم استقلالی بود و از این نوجوان مستعد تعریف و تمجید کرد.

انتشار ویدیوی این اجرا در شبکه های مجازی باعث شد تا استعداد ۷ ساله بابلی در تمرینات استقلال حضور پیدا کند و اکنون آبی پوشان با وی قرارداد رسمی نیز به امضا رسانده اند.

در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است: امیرعلی لاسمی پسر با استعداد استقلالی که در برنامه عصر جدید شاهد اجرای دلنشین و شیرین زبانی‌هایش بودیم، به دعوت آرش برهانی مدیریت آکادمی باشگاه استقلال مهمان این مجموعه بود.

آکادمی استقلال در حمایت از امیرعلی با حضور محمد ملااسماعیلی مشاور مدیرعامل باشگاه عقد قراردادی نمادین را با این بازیکن مستعد به ثبت رساند.

طبق این قرارداد امیرعلی تحت حمایت باشگاه استقلال خواهد بود و می‌تواند با حضور در آکادمی استقلال از دانش و مشاوره مربیان و عوامل این مجموعه در جهت ادامه مسیر پیشرفت خود بهره ببرد.

 امیر علی لاسمی