۰ نفر

انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی از طریق آزمون

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸
کد خبر: 623598
انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی از طریق آزمون

فدراسیون کشتی طی فراخوانی از تمامی مربیان و قهرمانان کشور، از آن‌ها خواست در آزمون مرحله نخست انتخاب مربیان تیم‌های ملی و مدرسین فدراسیون کشتی شرکت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، با توجه به سند راهبردی کشتی (طرح توسعه کشتی کشور)  و در جهت ارتقاء و ساماندهی مربیان کشتی به منظور انتخاب مربیان تیم‌های ملی و مدرسان مربیگری کشتی، فدراسیون کشتی طی فراخوانی از تمامی مربیان و قهرمانان سراسر کشور دعوت کرد تا برای شرکت در آزمون مرحله نخست اقدام نمایند.

هدف فدراسیون کشتی از اجرای این طرح، ایجاد انگیزه و رقابت در بین تمامی مربیان و قهرمانان کشتی کشور، بالا بردن سطح کیفی، عدالت محوری و شایسته سالاری در نحوه ی انتخاب مربیان تیم‌های ملی و مدرسان کشتی و در نهایت ارتقاء کشتی کشور در آینده نزدیک است.

بر این اساس شرایط حضور و زمان ارسال مدارک به شرح زیر است:

علاقمندان به حضور در این آزمون برای ثبت نام می‌توانند از ۷ فروردین لغایت ۱۵ اردیبهشت، مدارک مورد نیاز را  از طریق آدرس ایمیل iranwrestlingcoach@gmail.com به فدراسیون ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز:
۱-دفترچه مربیگری با هر درجه‌ای یا دارا بودن حداقل حکم سومی قهرمانی استان (افراد علاقمندی که دفترچه مربیگری و حکم قهرمانی ندارند؛ اما سابقه کشتی و حضور در مسابقات را دارند؛ می‌توانند با ارسال سایر مدارک و پس از تایید فدراسیون امکان حضور در آزمون را پیدا کنند.)
۲- حداقل سن ۲۵ سال
۳- حداکثر سن بستگی به سلامت فرد دارد، انجام آزمون تست‌های آمادگی جسمانی بخصوص اجرای فنون پرتابی الزامی است.

در مرحله اول و قبل از آزمون اصلی، آزمون تعیین سطح برگزار می‌شود.