۰ نفر

سقوط مانچینی؛ چطور قهرمانی یورو را بردی؟

۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 623175
سقوط مانچینی؛ چطور قهرمانی یورو را بردی؟

شکست ناباورانه برابر مقدونیه، موجی از ناامیدی را در رسانه‌های ایتالیایی به دنبال داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، ایتالیا در مسابقات یورو ۲۰۲۰ از چنان انسجام و هماهنگی‌ای برخوردار بود که اگر به هر طرفدار فوتبالی می‌گفتید که این تیم از گروه سوییس، ایرلند شمالی، بلغارستان و لیتوانی به طور مستقیم به جام جهانی صعود نمی‌کند، آدرس یک روان‌پزشک را به شما می‌داد، چه برسد به اینجا که تصور کنید ایتالیا در خانه از پس مقدونیه شمالی هم بر نیاید!

شکست لحظه آخری ایتالیا در بازی پلی‌آف باعث شده حجم زیادی از انتقادات از سوی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران ایتالیایی به سمت تیم ایتالیا و مانچینی روانه شود. تیمی که هشت ماه قبل، برترین تیم فوتبال اروپا محسوب می‌شد و با برتری برابر انگلیس در خاک این کشور، قهرمان یورو شده بود، اکنون از صعود به جام جهانی عاجز مانده تا برای دومین دوره متوالی، از حضور در ویترین اصلی دنیای فوتبال باز بماند.

در این بین، مرور کردن واکنش‌ فوتبال نویسان مطرح ایتالیا نسبت به حذف آتزوری خالی از لطف نیست:

pbde1mds

گاتزتا دلو اسپورت: خارج از دنیا

2

کوریره دلو اسپورت: جهنم

 

3

توتو اسپورت: نه!

4

یک ماه رویایی (اشاره به یورو) یک روند ورشکستگی رو از بین نمی برد. مانچینی و گراوینا باید قبل از ساعت ۲۴ امروز استعفا بدهند.این یک ورشکستگی کلی،از انتخاب بازیکنان تا نحوه مدیریت است. تیمی که بیشتر برزیلی دارد تا ایتالیایی بهتر است که در خانه بماند. مانچینی متشکریم.

wvqdyoku

در سال ۲۰۱۸ نوشتم:پایان فوتبال ایتالیا، ما هنوز در همانجا مانده ایم. اروپا فقط فریبمان داد. همین هستیم. هیچ کاری برای بازیابی انجام ندادیم. به خودمون دلداری بدیم.جام جهانی ۲۰۲۶ با ۴۸ تیم برگزار می شود...

f4c5qher

من متوجه نمی شوم چطور اتفاق افتاد، بردن بازی های اروپایی منظورم است.

fena3eoo

نمایش خنده دار، یک حذف دیوانه وار دیگر، باز هم در خانه ماندیم.

جام جهانی دیگران.

جام جهانی دیگران.
با لیگی که متوقف خواهد شد.
از نوامبر تا دسامبر.
تصور یک سناریوی ورزشی غمگین تر از این بسیار سخت است.

جام لدیبلریبی

یک چیز قابل توجه. مانچینی چی با خودش فکر کرد که قبل از سال نو گفت:به قطر می روم برای قهرمانی جهان. هیچ وقت، هیچ وقت دیگه از این ادعا ها نکن.