۰ نفر

درخواست بیرانوند و انفجار سردار + عکس

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۱۳
کد خبر: 622586
درخواست بیرانوند و انفجار سردار + عکس

استوری دروازه بان و مهاجم تیم ملی پیش از بازی حساس با کره جنوبی با درخواست عجیب بیرانوند و با خنده به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم ملی ایران روز پنج شنبه در یک دیدار جذاب از هفته نهم دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه اول به مصاف کره جنوبی در سئول خواهد رفت.

در آستانه این دیدار و با وجود غیبت تعدادی از ستاره ها، تیم ملی همچنان نفراتی دارد که به پشتوانه آنها می تواند با امتیاز کره را ترک کرده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. سردار آزمون و علیرضا بیرانوند که با حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ جزو باتجربه های تیم ملی به حساب می آیند و قطر ۲۰۲۲ دومین جام جهانی شان خواهد بود، در فاصله ۴۸ ساعت تا بازی با کره جنوبی مکالمه جالب خود را در اینستاگرام منتشر کردند.

سردار و بیرانوند طی این چند سال بارها استوری های فان را در کنار و خطاب به یکدیگر منتشر کرده اند و مکالمه امروزشان قسمتی دیگر از همین استوری های سریالی بود .مکالمه گلر و مهاجم تیم ملی که سردار آن را استوری و بیرو بانشرش کرده است به شکل زیر انجام شد و با درخواست عجیب بیرو و خنده دو بازیکن به پایان رسید:

بیرانوند و سردار

بیرانوند: بگو... هرچی دلت میخواد بگو!

سردار: (با خنده) من اگه باشم می گویم که دعا کنید این دو تا بازی رو هم ببریم.

بیرانوند: صد در صد قربونت برم! به نظرم بازی با لبنان رو هم بندازین کره! (بعد از این جمله بیرو، هر دو به شدت خندیده و استوری را به پایان رساندند!)