۰ نفر

مورد جدید پرسپولیسی‌ها؛

گلر سابق این تیم جعل سند کرده یا باشگاه؟

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 622573
گلر سابق این تیم جعل سند کرده یا باشگاه؟

موضوع شکایت رادو‌شوویچ کروات از باشگاه پرسپولیس وارد ماجرای تازه‌ای شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس، این دروازه‌بان کروات با طرح شکایتی علیه باشگاه پرسپولیس نزد کمیته وضعیت فیفا، خواست تا مطالباتش مربوط به فصل جاری و دو سال دیگر که سرخ‌ها قرارداد داشت، پرداخت شود.

در این زمینه یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس گفت که کمیته تعیین وضعیت فیفا با اعلام ثبت شکایت رادوشوویچ، از باشگاه خواسته تا مدارک و مستندات و توضیحات خود درباره موارد مورد ادعای دروازه‌بان کروات را به این کمیته ارائه دهد.

نکته جالب در این میان این است که در زمان حضور رادوشوویچ در ایران، پرسپولیس معادل ۴۶ هزار یورو از مطالبات او را به صورت ریال به حساب یکی از نزدیکانش واریز و آن فرد هم ۴۶ هزار یورو به صورت اسکناس در اختیار رادوشوویچ قرار داد و در ادامه این دروازه‌بان بابت این پرداختی رسید باشگاه را امضا کرد اما حالا روی این پول هم ادعا کرده که پرداخت نشده و پرسپولیس امضای او را روی رسید جعل کرده است.

گفتنی است مطالبات رادوشوویچ از پرسپولیس بابت قرارداد فصل جاری و دو فصل دیگر حدود ۹۰۰ هزار یورو برآورد می‌شود و چندی پیش رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد با توجه به دستمزد دریافتی و دقایق بازی رادو، این گلر کروات گران قیمت ترسن بازیکن تاریخ فوتبال ایران بوده است!