۰ نفر

حضور حسین کنعانی در بازی ایران - کره

۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 621724
حضور حسین کنعانی در بازی ایران - کره

مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر می‌تواند در سفر کره سایر بازیکنان را همراهی کند .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه ، لحظاتی پیش کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتشار یک رای قطعی اعلام کرد محرومیت حسین کنعانی به دو بازی دوستانه موکول شده است.

در رای کمیته استیناف چنین آمده است: محمد حسین کنعانى زادگان مدافع تیم ملى که با راى کمیته اخلاق از حضور در دو بازى ملى فوتبال محروم شده بود با توجه به درخواست تجدید نظر و با حکم کمیته استیناف مستند به ماده ٦٣ آیین نامه اخلاق با اصلاح نوع محرومیت، حق حضور در دو بازى دوستانه تیم ملى فوتبال را نخواهد داشت. محکومیت این بازیکن به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدى نیز به قوت خود باقی است.

قبل‌تر کنعانی با استناد به صوت منتشره در فضای مجازی از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود. با توجه به دفاعیه وکیل وی و همینطور نیاز تیم ملی به حضور این بازیکن به دلیل غیبت سه عنصر دفاعی تیم، این حکم مورد تخفیف قرار گرفته است.

با این اصلاح رخ داده، کنعانی‌زادگان مشکلی برای همراهی تیم ملی در دو بازی باقیمانده از مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی و لبنان ندارد و می‌تواند در خط دفاعی تیم حضور یابد تا چالش‌های دراگان اسکوچیچ برای چینش خط دفاعی تیم ملی کاهش یابد.