۰ نفر

مجیدی: پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۰۵
کد خبر: 621612
مجیدی: پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از کدام ترس صحبت می کنید؟ پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرهاد مجیدی پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: درمورد بازی باید بگویم که بازی بسیار خوبی بود. پیش‌بینی می کردم که بازی خوبی باشد. هواداران هر دو تیم از تماشای این مسابقه لذت بردند. استراتژی که برای این مسابقه درنظر گرفته بودیم بسیار خوب بود. در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای زدن گل داشتیم، اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی بودو خوشحال شدم که هواداران در ورزشگاه بودند. فکر می‌کنم برنده دربی امروز هواداران هر دو تیم بودند که در ورزشگاه حضور داشتند. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد بار فنی این مسابقه، خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم، چون موقعیت‌های زیادی داشتیم. نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم، اما صحنه‌ای که روی کوین اتفاق افتاد ۱۰۰درصد پنالتی بود، چون گلر حریف بی‌احتیاطی کرد. می‌توانستیم در نیمه نخست پیروز باشیم و در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم، اما شرایط برعکس شد. دیروز هم در نشست گفتم که پیش‌بینی می‌شد که هر دو تیم برای برد به میدان بیایند. در مجموع فکر می‌کنم بازی خوب و تهاجمی از سوی هر دو تیم بود.

مجیدی درخصوص حواشی نیمه دوم، گفت: کدام حواشی؟ این موضوع را باید از خود گل‌محمدی سوال کنید. به هر حال شرایط بازی برای هر دو تیم سنگین بود. مربیان تحت فشار ممکن است چنین رفتارهایی داشته باشند، اما روی روند بازی تاثیری نداشت. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب یک امتیاز راضی هستید یا خیر، خاطرنشان کرد: اگر تیم من امروز هم می‌برد بازهم همین جواب را می‌دادم. استقلال تا آخرین هفته باید برای قهرمانی بجنگند. بازیکنانم هم باید این موضوع را بدانند که هنوز لیگ تمام نشده و در ادامه هم باید با تمام توان بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص تعویض‌هایش و تاثیر آنها روی گلی که تیمش به ثمر رساند، گفت: ما نمی خواستیم نتیجه را واگذار کنیم و پرسپولیس هم در لاک دفاعی بود. رودی و آرمان را وارد زمین کردم و کوین و آمانوف را به کنار‌ه‌ها بردیم و تغییر سیستم ما جواب داد و به گل رسیدیم.

مجیدی درمورد اینکه استقلال ترس از شکست داشت، تصریح کرد: مطهری و یامگا و حسین‌زاده را در ترکیب گذاشته بودم. از کدام ترس صحبت می‌کنید؟ بازیکنانی که شرایط بهتری برای این بازی داشتند در ترکیب قرار گرفتند. 

وی درخصوص اظهارات درویش مبنی بر ارتباط داور مسابقه با استقلالی‌ها و تاثیرگذاری این موضوع روی قضاوتش، خاطرنشان کرد: من که نباید درمورد صحبت‌های مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس صحبت کنم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص از دست دادن فرصت‌های از سوی مهاجمان تیمش، گفت: موقعیت زیاد داشتیم و ایراد شاید از من باشد که هنوز مشکل استفاده درست از فرصت‌ها را برطرف نکرده‌ایم. باید بیشتر تلاش کنیم تا با رفع این مشکل برطرف شود.

مجیدی درمورد پایندی‌اش به ترکیب ابتدایی و داشتن استرس برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمش، خاطرنشان مکرد: در ۳ هفته اخیر برای دومین بار از یک تیم عقب افتادیم. پیش از این تنها ۳۰ دقیقه مقابل صنعت نفت آبادان از حریف عقب بودیم. این موضوع یک نکته مثبت برای تیم ما است که می‌توانیم به بازی برگردیم. پرسپولیس استراتژی خاص خودش را داشت، اما ما در نیمه اول بسیار بهتر از حریف بودیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. فکر می کنم تیم ما از ۷ گلی که دریافت کرده ۴ گل از روی ضربات ایستگاهی خورده است. ما در ۲۲ هفته تنها ۳ گل در جریان بازی خوردیم و به نظرم این آمار فوق‌العاده است و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. شاگردانم عالی بودند. در نیمه دوم سیستم خود را تغییر دادیم که به نتیجه هم رسیدیم.

مجیدی درمورد پایان سال ۱۴۰۰ و شروع سال جدید، اظهار داشت: تنها پیامی که برای مردم خوب ایران دارم این است که همیشه سلامت باشند و سایر موارد درست خواهد شد.