۰ نفر

آبروریزی دوباره؛ تورین جهنم یوونتوس شده!

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبر: 621464
آبروریزی دوباره؛ تورین جهنم یوونتوس شده!

یوونتوس در سال‌ های اخیر در لیگ قهرمانان در تورین یک مغلوب تمام عیار بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، رویای موفقیت در لیگ قهرمانان امسال هم برای یوونتوس خیلی زود تمام شد و این تیم با قبول شکست سنگین 0-3 مقابل ویارئال با این تورنمنت وداع کرد.

یوونتوس در این دیدار و در نیمه اول فرصت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست داده و در دقایق پایانی دو پنالتی عجیب به ویارئال داد تا در نهایت باخت سنگینی را برابر این تیم تجربه کرده و باز هم خیلی زود از لیگ قهرمانان حذف شود. جالب اینجاست در سال‌های اخیر همیشه حکم حذف یوونتوس در تورین امضا شده است.

در سال 2019 و در اولین فصل حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب یوونتوس بود که این تیم در دور رفت و در مرحله یک‌چهارم در خانه آژاکس به تساوی 1-1 دست یافت. اما نمایش ضعیف تیم مکس آلگری در تورین باعث شکست 1-2 بیانکونری و صعود آژاکس به دور بعدی لیگ قهرمانان شد.

سال بعد یوونتوس در مرحله یک‌هشتم به لیون برخورد کرد. این بار تیم مائوریسیو ساری در فرانسه با یک گل مغلوب شد و هفت ماه بعد و به‌علت شیوع ویروس کرونا دیدار برگشت در تورین برگزار شد. برتری 1-2 بیانکونری برای صعود کافی نبود و یوونتوس بار دیگر وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

اما سال گذشته نیز یوونتوس در همین مرحله یک‌هشتم رقیب پورتو شد. شکست 1-2 در دور رفت در پرتغال با برتری 2-3 در ایتالیا جبران شد، اما قانون گل زده حکم به حذف یوونتوس داد و این تیم باز هم خیلی زود لیگ قهرمانان را ترک کرد. حتی پیش از این فصول هم یوونتوس شکست سنگین و با سه گل مقابل رئال مادرید را در تورین تجربه کرد.

امسال و در شرایطی که نتایج یوونتوس در نیم فصل دوم بسیار خوب بوده و با آمدن دوسان ولاهوویچ شرایط این تیم بهتر شده بود، اما آنها امشب با نتیجه سنگین 0-3 مغلوب ویارئال شده و باز هم حذف در مقابل یک تیم درجه دو اروپایی آنهم در خانه خود را تجربه کردند.

qjqvhprx

lqecfgfp

cle121c2

40w02cte