۰ نفر

ملوان بدون ۲ استقلالی تهدید شد!

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۹
کد خبر: 621371
ملوان بدون ۲ استقلالی تهدید شد!

شاگردان مازیار زارع در هفته‌های آینده ممکن است جایگاه همیشگی هفته‌های اخیرشان را از دست بدهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، ملوان انزلی که روند فوق‌العاده‌ای از ابتدای فصل لیگ دسته اول گرفته و با زوج پژمان نوری- مازیار زارع تیم متحد و منسجمی ساخته، امروز متزلزل ظاهر شد و نمایشی مقابل پارس جنوبی جم داشت که مشخص شد نمی‌توان از همین حالا و برخلاف هفته‌های قبل، پیش‌بینی زودهنگامی از لیگ یک انجام داد.

ملوان انزلی که در دو دیدار اخیرش مقابل قشقایی شیراز و شهرداری همدان به پیروزی رسیده بود، امروز هم در تقابل حساس مدعیان صعود مقابل پارس جنوبی انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داشت تا بتواند راه صعود را محکم‌تر از قبل ادامه بدهد و اختلاف ۴ امتیازی خود با مس کرمان را حفظ کند ولی این اتفاق برای آنها نیفتاد.

شاگردان مازیار زارع پس از اینکه در ۲۱ هفته گذشته لیگ یک به ۱۳ پیروزی و هشت مساوی رسیده بودند، امروز خوش‌شانس بودند که شکست‌شان سنگین‌تر نشد و رضا حیدری یک پنالتی پارس جنوبی را مهار کرد، اما در نهایت دروازه‌اش باز شد.

ملوان انزلی در حالی امروز با گل لحظات پایانی مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد و نخستین باخت فصل را متحمل شد که مازیار زارع بازهم تصمیم گرفته بود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را در فهرست نفرات ملوان قرار ندهد.

یزدانی و مرادمند که در نیم‌فصل به‌عنوان بازیکن سرباز به ملوان انزلی اضافه شدند، می‌توانستند طی سه هفته گذشته لیگ دسته اول برای این باشگاه به میدان بروند ولی مازیار زارع تصمیم گرفت تیمش را با ترکیب قبلی به بازی‌ها بفرستد که این روند امروز برای آنها ادامه پیدا نکرد و جمی‌ها موفق شدند در روز غیبت دو ستاره سرباز، نخستین باخت فصل را به ملوان تحمیل کنند.