۰ نفر

گل محمدی: سورپرایز دربی هواداران هستند

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۹
کد خبر: 621314
گل محمدی: سورپرایز دربی هواداران هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:سورپرایز دربی هواداران هستند و انشالله پا قدم آنها خیر باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دربی پایتخت اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم دربازه بازی صحبت کنم از همه مردم می‌خوام در روزهای آخر سال به فکر همدیگر باشند‌. شرایط اقتصادی برای خیلی ها سخت است و باید شرایط زندگی را برای هم راحت تر و بهتر کنیم. امیدوارم در روزهای آخر سال کارهای خیر را از یاد نبریم و شرایطی پیش بیاید که مردم در رفاه و آرامش کامل باشند.دربی بازی حساسی است.

وی افزود: دربی بازی حساسی است. همه این را می‌دانیم و نمی‌توانیم بگوییم حساسیتی ندارد‌. همیشه دربی برای مردم ما خیلی جذاب و دیدنی بوده و با احساسات و حس و حال زیادی همراه شده است. شرایط این مسابقه به شکلی است که هر تیمی تمرکز خوب در حمله و دفاع داشته باشد می‌تواند موفق باشد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم ضمن ریکاوری خوب، تمرینات تاکتیکی خوبی انجام بدهیم که مهم ترین جلسه اش امروز است.امیدواریم با توجه به انگیزه زیادی که برای بردن بازی داریم، بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. هرچند از لحاظ جدولی تیم ما بیشتر به پیروزی احتیاج دارد اما این تلاش برای بردن باید همراه تمرکز کامل باشد. باید بتوانیم کنترل روحی و روانی خوبی در بازی داشتن باشیم. با توجه به شرایط دو تیم فکر می‌کنم در نهایت دیدار خوبی از آنها شاهد خواهیم بود.

گل محمدی ادامه داد : استقلال برای من تیمی قابل احترام و رقیب سنتی خوب بوده و امیدوارم در نهایت عملکرد خوبی داشته باشیم و همراه برد باشد. قطعا کسب پیروزی و گرفتن سه امتیاز اولین هدف تیم پرسپولیس است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا عیسی آل کثیر که با وجود مصدومیت رباط صلیبی در تمرینات اخیر سرخ پوشان شرکت کرده می‌تواند فرصت بازی برای تیمش در دربی را دارد، گفت: وضعیت آل کثیر مانند قبل است و تغییری نکرده است. فقط برایش آرزوی سلامتی دارم و امیدواریم شرایطی که برای او ایجاد شده است بتواند مدیریت کند. ما هم هر کمکی از دست مان بربیاید برای عیسی انجام می‌دهیم.

گل محمدی در خصوص  اینکه آیا باشگاه نمی‌خواهد وضعیت آل کثیر را مشخص کند، گفت: خودش باید تکلیفش را با خودش مشخص کند‌. می‌دانید عیسی چه قدر به تیم ما کمک و در چه شرایطی برای تیم ما بازی کرد. شاید پذیرش اتفاقی که برای او رخ داد، سخت بود اما مقداری باید خودش این وضعیت را بپذیرد و با درمانش اقدامات خوبی را انجام بدهد.

وی درخصوص اینکه فردا حامد لک درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد یا احمد گوهری، گفت: نمی‌خواهم در نشست خبری در این مورد صحبت کنم. نتایجی که گرفته ایم و شکل بازی هایی که داشته ایم از لحاظ امتیازگیری نسبت به سال گذشته بهتر بوده. اگر به آمار نکته کنید. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و از شروع فصل با سختی و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده اند. خیلی در فصل جاری اذیت شدند اما همگی با تمام وجود کار و تلاش کردند. آنها فقط به خاطر پرسپولیس و هواداران مشکلات را تحمل کردند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: فقط باید به آنها انرژی مثبت و روحیه بدهیم. باید با احساس خوب آنها را به زمین بفرستیم. خدا را شکر هواداران هم نشان داده اند چه قدر باهوش هستند و در شرایط حساس هوشمندانه تیم را حمایت کردند. مدیریت خیلی از این مشکلات توسط هواداران بوده و واقعا طرفدارانی داریم که وضعیت حساس را خیلی خوب درک کرده و عکس العمل نشان می‌دهند. واقعا از وجود آنها استفاده می کنیم.

گل محمدی درمورد حضور تماشاگران در ورزشگاه برای تماشای دربی، پاسخ داد: خدا را شکر تصمیم گیری خیلی خوبی بود و همیشه به حضور هواداران احترام می‌گذارم. همیشه دوست داشتم بازی‌ها با تماشاگر باشد و قطعا تیمی که از بدون برگزار شدن بازی‌ها ضرر بیشتری کرده پرسپولیس بوده زیرا پرهوادارترین تیم ایران و آسیا است و همیشه جای آنها در دیدارهای ما خالی بودن است.

وی ادامه داد : از شانس بد ما از زمانی که من به پرسپولیس آمدم شاید فقط ۴-۳ بازی با تماشاگر بوده اما امیدوارم شرایطی فراهم شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رسیدگی بیشتر، سایر مسابقات و حتی دیدارهای شهرستان هم با تماشاگر باشد. می‌بینیم الان در اروپا با کل ظرفیت ورزشگاه دیدارهای خود را برگزار می‌کنند. مدیریت خوب می‌خواهد و لازمه کار هم این است همه مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه دربی فردا به نوعی فینال لیگ است و برنده اش می‌تواند گام محکمی برای قهرمانی بردارد، گفت: به دلیل شرایط جدول این مسابقه حساسیت بیش از اندازه ای خواهد داشت و دیداری است که در ادامه خیلی این سه امتیاز از لحاظ قهرمانی و کسب  روحیه بهتر برای ادامه رقابت ها به تیم برنده اش کمک خواهد شد. 

گل محمدی در خصوص  اینکه آیا دریافتی تازه ای از باشگاه داشته اند، گفت: تاکنون این اتفاق نیفتاده اما طبق صحبتی که دیشب با درویش داشتم قول دادند تا قبل از بازی ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

وی درباره اینکه آیا قول می دهد برخلاف دربی دور رفت فردا بازی قشنگی را شاهد باشیم، عنوان کرد: بنشینید و حتما بازی رفت ما را ببینید. بازی خوبی ارائه کردیم اما بعد از آن مطالبی ارائه شد. زور رسانه ای برخی تیم ها زیاد است و دربی را به خاطر خوب بازی کردن ما به سمت و سویی بردند که این مسابقه کسل کننده بود. در آن مسابقه خوب کار کردیم و می‌توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه از چه لحاظ دیدار رفت دربی را بازی خوبی می‌داند، توضیح داد: از لحاظ مالکیت و ایجاد موقعیت باید به آمار توجه کنید. در این حالت متوجه می شوید از لحاظ کنترل، مالکیت توپ، ایجاد موقعیت روی ضربات ایستگاهی و در جریان بازی از طرف تیم پرسپولیس بازی خوبی در حد دربی  انجام شد.

گل محمدی درباره اینکه با توجه به  فاصله شش امتیازی پرسپولیس با استقلال آیا احتمال دارد این تیم در بازی فردا نسبت به قبل کمتر احتیاط کند، پاسخ داد: بحث احتیاط در دیدارهای دربی به دلیل حساسیت بیش از اندازه مسابقه، یک امر ناخواسته است. هر دو تیم نباید ببازند و این موضوع طبیعی است اما شرایط جدولی به شکلی است که تیم ما نیاز بیشتری به برد دارد و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی پرسپولیس است. 

وی عنوان کرد: استقلال هم مهره‌های هجومی خوبی دارد. باید در کارهای دفاعی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. ابتدا باید گل نخوریم تا بتوانیم بازی را ببریم. از این جهت بحث تمرکز را گفتم که باید خوب حمله و دفاع کنید. نمی‌توانیم بی‌محابا و تعداد نفرات بالا مقابل استقلال که انتقال به حمله خوبی دارد و ضد حملات خوبی می‌زند، حمله کنیم. در این حالت به حریف موقعیت می‌دهیم و احتمال دارد گل بخوریم.

سرمربی تیم پرسپولیس درمورد اظهار نظر محمد نوری، پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه نذر کرده حامد لک درون دروازه سرخ‌پوشان در دربی قرار بگیرد، گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و اصلا به آنها توجهی نمی کنم.

گل محمدی درمورد اینکه رسانه منتسب به باشگاه رقیب، لیست بلندی درخصوص اشتباهاتی که مهدی سیدعلی علیه استقلال انجام داده ارائه کرده و با این روند انتخاب وی را برای قضاوت دربی چگونه می‌بیند، اظهار داشت: صحبت های زیادی در خصوص نحوه انتخاب سیدعلی برای دربی شنیده ام اما اصلا توجهی به آنها ندارم. هیچ وقت نمی‌خواهم درمورد داوری که هنوز بازی را سوت نزده قضاوت داشته باشم. پس از این مسابقه خیلی راحت تر و بهتر می‌توان درخصوص تصمیم گیری هایش قضاوت کرد اما داوری که بازی دربی انتخاب می شود قطعا توانایی ها و تجربه خوبی دارد. الان نمی‌توانم نسبت به سیدعلی قضاوت داشته باشم.  

وی افزود: البته خواسته هر دو تیم این است که بازی بدون حاشیه و بدون تصمیمات اشتباه داوری باشد‌. امیدوارم سیدعلی و تیمش روز خوبی داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در بازی با استقلال و گل‌گهر، فرهاد مجیدی برای اعتراض به داور به داخل زمین رفت اما این موضوع با برخورد کمیته انباطی مواجه نشد ولی خودش با کمترین اعتراض کارت از داور کارت زرد گرفته است، گفت: اگر در کنفرانس خبری وارد چنین بحث‌های حاشیه ای نشویم خیلی بهتر است. کمیته انضباطی، کمیته داوران و دپارتمان داوری همه بازی‌ها را نگاه می‌کنند و اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد و چه تصمیم‌گیری‌ هایی می‌شود، مقدار زیادی اش به جو حاکم بر فوتبال دارد. نمی‌توانم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم و بیشتر تمرکزمان روی بازی فردا است.

گل محمدی درمورد سورپرایزش برای دیدار فردا گفت: سورپرایز دربی هواداران هستند و انشالله پا قدم آنها خیر باشد.