۰ نفر

حضور تماشاگر در دربی پایتخت قطعی شد؟

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۲
کد خبر: 621001
حضور تماشاگر در دربی پایتخت قطعی شد؟

به نظر می‌رسد شهرآورد پایتخت با توجه به تایید مسئولان وزارت بهداشت با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در دربی ۹۸ که پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، به میان آمده است؛ در این بین شب گذشته سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر خبر از حضور ۲۰ هزار تماشاگر در مسابقه‌ی استقلال و پرسپولیس داد و اعلام کرد که سامانه بلیط فروشی روز چهارشنبه باز خواهد شد.

اما با این‌حال مسئله‌ی اصلی، صدور تاییدیه از سوی ستاد ملی کرونا بود که علی‌رغم اعلام وزیر ورزش و جوانان، این تاییدیه به صورت کتبی و رسمی اعلام نشده و صرفاً تایید انجام شده از مسئولان وزارت بهداشت شفاهی بوده است.

عصر امروز و بعد از اتمام جلسه‌ی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، احمد وحیدی وزیر کشور که در نقش فرمانده‌ی این قرارگاه مسئولیت دارد، به جمع خبرنگاران آمد و از مصوبات جلسه‌ی امروز سخن گفت.

وحیدی در بخش پایانی صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به حضور تماشاگران داشت و در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره‌ی حضور تماشاگران در دربی پیش‌رو پاسخ داد: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در سقفی که مجاز به حضور تماشاگر است، مانعی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد با چراغ سبز ستاد ملی کرونا، دیگر مانعی برای برگزاری شهرآورد بدون حضور تماشاگران وجود ندارد و احتمالاً این مسابقه‌ی حساس لیگ برتر فوتبال ایران با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

البته هنوز ساعت برگزاری مسابقه نهایی نشده، ساعت قبلی ۱۷:۳۰ بوده که احتمال دارد با توجه به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بازی زودتر از زمان اعلام شده برگزار شود و در این‌باره باید منتظر تصمیم سازمان لیگ ماند.