۰ نفر

خط حمله استقلال در دربی ؛

فرهاد و همان داستان همیشگی

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبر: 620325
فرهاد و همان داستان همیشگی

به نظر می‌رسد ترکیب بازیکنان خط حمله استقلال برای دربی مشخص شده باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ استقلال روند خوبی را طی می‌کند و یکی از دلایل نتایج خوب این تیم، چینش بازیکنان توسط سرمربی است. فرهاد مجیدی امسال بازیکن‌هایی را به خدمت گرفته که تا به اینجای فصل، نقاط ضعف فصول گذشته را برطرف کرده‌اند و همین امر باعث شده است که آبی‌پوشان در آستانه دربی با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رقیب خود در صدر جدول باشند. چیزی که در سال‌های اخیر به ندرت پیش آمده است. آخرین بار استقلال در دربی رفت لیگ پانزدهم با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به حریف به استقبال دربی رفت.

اکنون مجیدی گزینه‌های زیادی برای انتخاب خط حمله تیمش، برای دربی روی میز دارد. آرمان رمضانی، کوین یامگا، ارسلان مطهری، رودی ژستد، حسین زاده و سبحان خاقانی از جمله این نفرات هستند. 

عدم گلزنی ژستد در بازی‌های قبل باعث افزایش انتقادات از وی شد تا جایی که این مهاجم فرانسوی در بازی مقابل صنعت نفت نیمکت نشین شد اما با این وجود شنیده می‌شود که مجیدی قصد دارد از مثلث هجومی همیشگی خود یعنی کوین یامگا، رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده در شهرآورد استفاده کند. اگر این اتفاق رخ دهد، شایعه نیمکت نشینی ژشتد در بازی قبل تایید می‌شود که نه به دلایل فنی، که به خاطر جلوگیری از درسافت کارت زرد و‌ محرومیت از دربی بوده است.

سه دیدار اخیر دو تیم، تماشاگرپسند نبوده و با حداقل گل زده به پایان رسیده است به طوری که فقط یک گل در این سه دیدار ثبت شده است. درحالی که پیش از این، شاهد دربی‌هایی با نتایج متوالی دو _ دو بوده‌ایم. حال باید دید با توجه به اینکه خط حمله استقلال از نفرات آماده‌ای بهره می‌برد و از سوی دیگر پرسپولیس هم تا به اینجای فصل بیشترین گل‌زده لیگ را به ثمر رسانده، این دیدار چگونه از آب درخواهد آمد.