۰ نفر

آموزش استپ به سبک برگکمپ در استمفوردبریج + عکس

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۴۹
کد خبر: 620202
آموزش استپ به سبک برگکمپ در استمفوردبریج + عکس

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی گل سه امتیازی و شیرین این تیم مقابل نیوکاسل را به ثمر رساند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در روزهایی که چلسی اسیر اخبار عجیب مدیریتی بوده و در انروای کامل قرار گرفته است، این تیم موفق به کسب برتری ۰-۱ مقابل نیوکاسل شده و جایگاه خود در رده سوم جدول لیگ برتر را مستحکم ساخت. 

در دقیقه ۸۹ و در حالیکه به نظر می رسید این دیدار با تساوی بدون گل رو به پایان است، چلسی به گل برتری دست یافت. ارسال دقیق جورجینیو در محوطه به کای هاورتز رسید و این ستاره جوان و آلمانی با استپی فوق العاده و هنرمندانه توپ را در مقابل پای خود انداخته و در نهایت با ضربه ای دقیق و فنی دروازه نیوکاسل را باز کرد. در شرایطی که کای هاورتز در موقعیتی دشوار قرار داشت، استپ نرم و تکنیکی این بازیکن باعث تغییر شرایط شده و اجازه داد او گل سه امتیازی چلسی را به ثمر برساند.

کای هاورتز در یک سال اخیر موفق به زدن گل های مهم و حساسی در لباس چلسی شده و او امشب نیز سه امتیاز شیرین دیدار مقابل نیوکسل آماده هفته های اخیر را به حساب توماس توخل واریز کرد. گلزنی در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی و در فینال جام باشگاه های جهان برابر پالمیراس از کای هاورتز بازیکنی محبوب در بین هواداران چلسی ساخته و حالا این محبوبیت بعد از درخشش در مسابقه امشب بیشتر هم خواهد شد.

چلسی

چلسی2

چلسی3

چلسی5