۰ نفر

تغییر ۱۸۰ درجه ای شرایط هافبک اسپانیایی با تحریم چلسی

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱
کد خبر: 620016
تغییر ۱۸۰ درجه ای شرایط هافبک اسپانیایی با تحریم چلسی

سائول نیگز که به نظر نمی رسید شانسی برای ماندن در چلسی داشته باشد، حالا همه چیز برای ماندنی شدن را بر وفق مراد خود می بیند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در ۲۴ ساعت پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که اخباری در مورد احتمال جدایی سائول نیگز از اتلتیکومادرید و انتقال او به چلسی مطرح شد. این هافبک اسپانیایی مدعی شد این انتقال تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره نهایی شده و او در نهایت موفق به حضور قرضی در لیگ برتر و باشگاه چلسی شده است.

با این حال اوضاع ستاره اسپانیایی در چلسی هرگز مطابق انتظار پیش نرفته و سائول در این فصل عموما نیمکت نشین بوده است. این هافبک جنگنده که با امیدهای فراوان راهی استمفورد بریج شده بود، تا ماه گذشته تنها در شش بازی لیگ برتر انگلیس برای آبی‌ها به میدان رفته بود.

10hتغییر ۱۸۰درجه ای شرایط هافبک اسپانیایی با تحریم چلسیlx5sy

شرایط اما در دو سه هفته اخیر بهتر شده و سائول توانسته در چند بازی به شکل ثابت بازی کند. توماس توخل سرمربی چلسی حتی در نشست خبری هفته قبل خود به تمجید از هافبک اسپانیایی پرداخت و گفت که با بهتر شدن زبان انگلیسی، او حالا به درک بهتری از سبک بازی چلسی رسیده و به خوبی با هم تیمی هایش ارتباط برقرار می کند.

طبق ادعای میرر، پس از تحریم های سنگین دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ مالک چلسی، که باعث شده این باشگاه حق خرید و فروش بازیکن نداشته باشد، شرایط سائول نیز ۱۸۰ درجه تغییر کرده است. به این ترتیب که سران چلسی در حال رایزنی با مقامات اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد سائول هستند. او بند خرید دائمی ۳۵ میلیون یورویی دارد و چلسی می خواهد بداند که مجوز فعال کردن این بند را دارد یا خیر. در شرایطی که چلسی نمی تواند بازیکن جدید جذب کند، فعال کردن بند خرید سائول اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. 

سائول خود نیز گمان نمی کرد فصل بعد در چلسی ماندنی باشد ولی حالا شاید سال های بیشتری را در باشگاه لندنی به فوتبال ادامه دهد.