۰ نفر

آل کثیر با رباط مصدوم همچنان تمرین می کند؛

مورد عجیب عیسی!

۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
کد خبر: 619970
مورد عجیب عیسی!

با گذشت بیش از دو ماه از مصدومیت عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی سرخپوشان همچنان مقابل انجام عمل جراحی مقاومت کرده و مدعی است مشکلی از این بابت ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در هفته چهاردهم لیگ برتر پرسپولیس در مشهد به مصاف شهرخودرو رفت و این آخرین باری بود که آل‌کثیر با پیراهن پرسپولیس در میدان دیده شد. عیسی که لب خط برای استپ کردن توپ می‌دوید بدون اینکه به کسی برخورد کند نقش بر زمین شد و با برانکارد بیرون رفت تا زمزمه پاره شدن رباط صلیبی او شنیده شود.

پس از چند روز از آن اتفاق باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد عیسی آل‌کثیر دچار پارگی رباط صلیبی شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در بازی بعدی بازیکنان پرسپولیس در ابتدای مسابقه از این مهاجم جنوبی حمایت کردند و در حالی که پیش‌بینی می‌شد خبرهای جراحی موفقیت آمیز او شنیده شود، فیلم‌های تعجب‌آور او در زمین تمرین منتشر شد.

با در نظر گرفتن دوران نقاهت شش‌ماهه فصل برای آل‌کثیر تمام شده در نظر گرفته می‌شد اما این مهاجم در برابر عمل جراحی مقاومت کرد و به فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی پرداخت.

مورد عجیب عیسی!

جالب اینکه در مدت اخیر چندین بار از یحیی گل‌محمدی در خصوص وضعیت او سوال شده که سرمربی سرخ‌ها نیز پاسخ‌های مبهمی داده و وضعیت او همچنان برای دنبال کنندگان فوتبال نامشخص است.

عیسی هر از گاهی در اینستاگرام خود ویدئوهایی از تمرینات آماده‌سازی‌اش منتشر می‌کند. او در این روزها در تمرینات پرسپولیس دیده می‌شود و حتی در یک تصویر جالب با مهدی ترابی دوئل داشت. آل‌کثیر در پایان این فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و مشخص نیست این مهاجم ۳۲ ساله که با آسیب دیدگی رباط مواجه شده بازهم با پیراهن پرسپولیس در یک بازی رسمی دیده می‌شود یا خیر.

این مهاجم جنوبی روزهای پر فراز و نشیبی در پرسپولیس داشته و حالا تلاش می‌کند به شکلی معجزه‌وار از تقدیر فرار کند و با تقویت عضلات خود بدون عمل جراحی خود را به هفته‌های پایانی لیگ برتر برساند.