۰ نفر

اتفاق ویژه در بازی پورتو؛

طارمی زیر نظر منچستریونایتد

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 619630
طارمی زیر نظر منچستریونایتد

ملی پوش ایرانی تیم پورتو مورد توجه استعداد یاب های باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از weallfollowunited، مربیان استعداد یاب منچستریونایتد چهارشنبه برای تماشای بازی پورتو برابر لیون در در پرتغال حضور داشتند تا از نزدیک وضعیت بازیکنان تاثیرگذار صدرنشین لیگ پرتغال را زیر نظر بگیرند. 

البته این بازی خیلی برای انجام چنین ماموریتی مثمرثمر نبود چراکه پورتو در نمایشی ضعیف، اقبل حریف فرانسوی خود با یک گل شکست خورد. البته فقط نمایندگان شیاطین سرخ برای این بازی حاضر نبودند، بلکه سایر باشگاه‌های اروپایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ نیز برای برنامه‌ریزی کار نقل و انتقالات تابستانی خود در پایان فصل، نمایندگانی را به این بازی فرستادند. با این حال، همه آنها چیز زیادی برای گزارش دادن به باشگاه های خود ندارند زیرا تعداد بسیار کمی از ستاره های پورتو در ورزشگاه دو دراگائو عملکرد قابل قبولی داشتند.

لیگ پرتعال در سالیان اخیر منبع خوبی برای صادرات بازیکنان مستعد بوده و در ترکیب فعلی منچستریونایتد دو فوق ستاره حضور دارند که محصول لیگ پرتغال- البته باشگاه اسپورتینگ- بوده اند؛ کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز. ضمن اینکه انتقال موفق لوئیز دیاز در همین زمستان از پورتو به لیورپول، بار دیگر پتانسیل لیگ پرتغال را نشان داد و همین موضوع توجه استعداد یاب های باشگاه های بزرگ اروپایی درپی داشته است.

یکی از بازیکنانی که قرار بود مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد، مهدی طارمی بود؛ مهاجم ایرانی 29 ساله که بهترین گلزن این فصل پورتو بوده و در بازی های بزرگ تاثیرش را نشان داده بود اما در دیدار برابر لیون فروغی نداشت تا با این بدشانسی، حداقل فعلا شانس حضور در تیم بزرگتری را از دست بدهد. باید دید در بازی های آینده طارمی بار دیگر به نمایش های درخشانش را تکرار خواهد کرد تا نظر باشگاه های نامدار را به خود جلب کند یا خیر.