۰ نفر

دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا

بنزما، مسی و امباپه را به خانه فرستاد؛ سیتی صعود کرد + فیلم

۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۰۱
کد خبر: 619188
بنزما، مسی و امباپه را به خانه فرستاد؛ سیتی صعود کرد + فیلم

در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در مصاف با پاری سن ژرمن با درخشش بنزما آتش بازی راه انداخت و راهی دور بعد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در شب دوم از هفته اول دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

دیدار رفت را پاریسی ها با یک گل به سود خود پایان داده بودند و انگیزه بالایی برای غلبه بر صدرنشین لالیگا داشتند. آن ها حتی گل اول بازی را توسط کیلیان ام باپه در دقیقه 39 به ثمر رساندند.

14001219000018_Test_NewPhotoFree

اما در نیمه دوم ورق برگشت و اشتباه دوناروما سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن، زمینه ساز گل اول بنزما شد و مهاجم رئال در دقیقه 61 گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

در ادامه که رئالی ها مقابل تماشاگران خودی روحیه گرفته بودند دو بار دیگر توسط کریم بنزما در دقایق 76 و 78 به گل رسیدند تا مهاجم فرانسوی قاتل تیم پاریسی لقب بگیرد.

14001219000019_Test_NewPhotoFree

در نهایت رئالی ها این بازی را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3  بر 2 به سود خود پایان دادند و راهی دور بعد شدند.

در دیگر دیدار منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان اسپورتینگ لیسبون پرتغال بود.

شاگردان گواردیولا در دیدار رفت و در پرتغال به پیروزی پرگل 5 بر صفر رسیده بودند و به نوعی صعود خود را در دیدار رفت مسجل کرده بودند.

در این بازی هم کار راحتی داشتند و به تساوی بدون گل رسیدند و در نهایت به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

شب گذشته هم تیم های بایرن مونیخ و لیورپول موفق شده بودند راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.