۰ نفر

پس از قطع همکاری با سرمربی فعلی؛

مهدی رحمتی به لیگ برتر برمی‌گردد؟

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
کد خبر: 619121
مهدی رحمتی به لیگ برتر برمی‌گردد؟

سرمربی جوان فصل گذشته شهرخودرو شانس بالایی برای تصدی سمت سرمربیگری فجرسپاسی شیراز دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، ساعتی پیش به‌صورت رسمی از سوی باشگاه فجرسپاسی شیراز، خبر برکناری علی‌اصغر کلانتری اعلام شد و این سرمربی باتجربه جای خود را موقتاً به مهرزاد معدنچی داد تا او در نقش سرمربی موقت سکان‌دار تیمش در بازی حساس هفته‌ بیست و دوم مقابل شهرخودرو خراسان باشد، مسابقه‌ای ۶ امتیازی برای فجری‌ها در خانه.

دیدار شهرخودرو و فجرسپاسی، عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز به انجام می‌رسد و به نظر می‌آید که بعد از این دیدار سکان‌دار جدید تیم شیرازی به‌طور رسمی معرفی شود.

مهدی رحمتی، سرمربی سابق شهرخودرو که فصل گذشته اولین فصل دوران مربیگری‌اش را با کارنامه‌ای نسبتاً خوب گذراند، گزینه‌ نخست مدیران فجرسپاسی شیراز برای جانشینیِ کلانتری است؛ رحمتی که خود سابقه‌ پوشیدن پیراهن فجرسپاسی را دارد و در واقع در این باشگاه شیرازی به فوتبال ایران معرفی شد، در چالش مهمی قرار گرفته است.

فجرسپاسی جزو تیم‌های فانوس به‌ دست لیگ به‌شمار می‌رود و در ۲۱ مسابقه، تنها موفق شده ۱۵ امتیاز کسب کند و در رتبه‌ چهاردهم لیگ حضور دارد.

مدیران فجر در تلاش برای جلب نظر مهدی رحمتی هستند تا این چهره‌ نام‌آشنای فوتبال ایران که در ۲۰ فصل گذشته همواره به‌عنوان بازیکن یا مربی حضور داشته، در لیگ بیست و یکم هم در کسوت سرمربی فجرسپاسی حضور پیدا کند و این تیم را از سقوط نجات دهد.

باید دید طی روزهای آینده مذاکرات مهدی رحمتی با تیم فجرسپاسی شیراز به کجا خواهد انجامید و آیا او در نقش سرمربی جدید فجر معارفه می‌شود یا گزینه‌ دیگری مدنظر مدیران تیم شیرازی خواهد بود.