۰ نفر

عجیب ترین عکس هفته با حضور فرهاد مجیدی

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۷
کد خبر: 619099
عجیب ترین عکس هفته با حضور فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در حساس‌ترین دقایق بازی با گل‌گهر با یک تصمیم آنی ضمن اینکه تیمش را به یک پنالتی رساند، با کارت قرمز داور هم جریمه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، استقلال با اختلاف 6 امتیازی با پرسپولیس در فاصله 9 بازی مانده به پایان فصل، اکنون شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. آنها اما این هفته در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل در دقایق پایانی موفق به برتری برابر گل گهر شدند تا احتمالا یکی از ارزشمندترین بردهای تاریخ فرهاد مجیدی محسوب شود. ارزشمندترین از این جهت که او علاوه بر ایجاد اختلاف شش امتیازی با پرسپولیس و تثبیت مستحکم جایگاه صدرنشینی تیمش، برابر قلعه نویی نیز بار دیگر مشت‌هایش گره شده باشد.

اما حساس‌ترین تصمیم داوری که شاید بتوان ردپای جدی فرهاد مجیدی را نیز در آن دید مربوط به لحظه اعلام پنالتی دوم برای استقلال است. لحظه‌ای که شوت سعید مهری پس از برخورد به علیرضا علیزاده در اختیار فروزان قرار گرفت.

درست در لحظاتی که هنوز بیژن حیدری تصمیم نهایی خود را برای این صحنه اتخاذ نکرده بود و بازی به سمت راست آمده و در جریان بود، فرهاد مجیدی فارغ از موقعیت مربیگری خود با عصبانیت و فریاد پا به چمن آزادی گذاشت. این در حالی بود که در همان لحظات داور چهارم در حال آگاه کردن حیدری از این اقدام سرمربی آبی‌پوشان بود. اتفاقی که باعث شد وقفه‌ای کوتاه شکل گیرد و حیدری نیز از همین موقعیت برای مشورت با کمک داور خود سود برده و جنجالی‌ترین تصمیم این هفته را به نام خود کند.

پنالتی به سود آبی‌ها اعلام شد و فارغ از درستی و اشتباه بودن آن و بحث‌هایی که طی روزهای اخیر از سوی کارشناسان درباره این صحنه شکل گرفته اما همچنان تصاویر مربوط به اقدام فرهاد مجیدی بحث داغ فوتبالی‌هاست. اینکه این دخالت به‌موقع یک اتفاق ویژه برای تیمش در پی داشت تا دو امتیاز بیشتر در گاوصندوق استقلال ذخیره شود و آنها در بهترین موقعیت خود قرار بگیرند.

شاید اگر مجیدی وارد زمین نمی‌شد این پنالتی سخت هم گرفته نمی‌شد.

فوتبال1

فوتبال2

فوتبال 3