۰ نفر

صعود یاران نوراللهی و قایدی به فینال لیگ کاپ

۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۵۷
کد خبر: 618786
صعود یاران نوراللهی و قایدی به فینال لیگ کاپ

شباب الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود مقابل الوحده به برتری رسید و راهی فینال لیگ‌کاپ امارات شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ فوتبال امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که مثل دیدارهای اخیرش احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی داشت و مهدی قایدی را برخلاف بازی قبل جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز به مصاف الوحده رفت.

یاران نوراللهی و قایدی که هفته گذشته در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ به برتری یک بر صفر خانگی مقابل الوحده دست پیدا کرده ولی چهار روز قبل در مسابقه لیگ برتر امارات مغلوب این تیم شده بودند، امشب دوباره توانستند یک پیروزی دیگر کسب کنند و فینالیست شوند.

شباب الاهلی در شرایطی نیمه اول را با پیروزی جالب توجه سه بر صفر مقابل الوحده مدعی به پایان رساند که احمد نوراللهی، هافبک ایرانی این تیم روی سومین گل تیمش تاثیرگذار ظاهر شد.

شباب الاهلی2

احمد نوراللهی که در فصل جاری لیگ برتر امارات ۱۶ بار به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده و در دیدار اخیرشان هم یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۴۴ با توپ‌گیری در میانه زمین یک ضد حمله سریع برای شباب الاهلی تدارک دید که پاس رو به جلوی او برای عبدالله النقبی را این بازیکن با پاس در عمق به توماس اولسن رساند تا این بازیکن با شوت فنی بغل پا به گوشه دروازه الوحده، تیمش را به گل سوم برساند.

الوحده در نیمه دوم نتوانست کار خاصی از پیش ببرد و فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر یک در این دیدار خانگی شکست بخورد و شباب الاهلی نیز با برتری ۴ بر یک در مجموع دو مسابقه، راهی بازی فینال لیگ‌کاپ فوتبال امارات شود.

نوراللهی، هافبک ایرانی و مرد ثابت خط میانی شباب الاهلی، در دیدار امشب مقابل الوحده حضور ۸۳ دقیقه‌ای در زمین داشت، اما مهدی قایدی فرصت حضور در مسابقه را به‌دست نیاورد.