۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

جواب اعتراض پرسپولیسی ها با تهدید به اخراج داده شد!

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹
کد خبر: 618326
جواب اعتراض پرسپولیسی ها با تهدید به اخراج داده شد!

اوضاع مالی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس چندان خوب نیست و با شکست شب گذشته تیم در آبادان، حواشی به اوج خود رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چندی پیش بود که خبر رسید که کارمندان و اعضای باشگاه پرسپولیس ماه هاست که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و صدای اعتراض در باشگاه بیش از پیش بلند شده است. البته پس از درج این خبر، اعلام شد که حقوق بهمن کارمندان پرداخت شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد گویا نه حقوق بهمن پرداخت شده و نه خبری از حقوق اسفند و عیدی است و در واقع آخرین دریافتی کارمندان باشگاه حقوق دی ماه بوده است.

در همین راستا شنیدیم که باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادرفنی خود را پرداخت کرده تا میزان دریافتی آنها به ۵۰ درصد برسد. البته برخلاف اینکه بازیکنان از این مسئله خوشحال شدند اما این موضوع با اعتراض شدید کارمندان باشگاه پرسپولیس روبرو شده است.

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید پس از اعتراض برخی کارمندان باشگاه پرسپولیس به این مسئله، یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که در چند وقت پیش حواشی و اخبار زیادی در خصوص او وجود داشت، به کارمندان معترض اعلام کرده که هرکسی اعتراض داشته باشد او را اخراج می‌کند! حالا باید دید که تدبیر رضا درویش برای راضی کردن کارمندان معترض و ناراحت باشگاه پرسپولیس چه چیزی خواهد بود. به خصوص در شرایط فعلی که اوضاع فنی تیم هم‌ چندان جالب نیست و البته یحیی گل محمدی یک بار دیگر هم از مشکلات مالی پرسپولیس سخن گفته است.