۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خطر محرومیت بیخ گوش استقلالی ها و پرسپولیسی ها!

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲
کد خبر: 618185
خطر محرومیت بیخ گوش استقلالی ها و پرسپولیسی ها!

کدام یک‌ از بازیکنان سرخابی دربی را به دلیل محرومیت از دست می‌دهند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ دقیقا ۱۰ روز دیگر دربی بزرگ پایتخت میان پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود و با توجه به معادلات جدول رده بندی، این مسابقه یکی از حساسترین بازی‌های چندسال اخیر دو تیم خواهد بود که شاید تعیین کننده قهرمان امسال لیگ برتر نیز باشد. 

دیداری که هر دو‌تیم قطعا می‌خواهند با تمام قوا پای به آن بگذارند البته اگر خطر محرومیت برخی از بازیکنان اجازه این کار را بدهد! با توجه به اینکه تا دربی تهران یک‌ مسابقه دیگر باقی مانده، احتمال بروز هرگونه مصدومیت یا محرومیت در ترکیب دو تیم وجود دارد اما در شرایط فعلی، موضوع بازیکنان ۳ اخطاره می‌تواند جالب باشد که با دریافت یک‌ کارت زرد هم در بازی پیش رو، دربی را از دست می‌دهند. 

احسان پهلوان تنها بازیکن پرسپولیس بود که در جریان شکست مقابل صنعت نفت اخطار گرفت تا به جمع سه کارته های پرسپولیس اضافه شود. نکته مهم اینکه به جز پهلوان، سه بازیکن کلیدی دیگر پرسپولیس یعنی میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری هم ۳ کارته هستند که با دریافت اخطار در بازی پیش رو، از بازی دربی محروم می‌شوند.

اکنون باید دید یحیی از بین این چهار بازیکن، به کدام یک میدان خواهد داد اما باتوجه به حساسیت دیدار با نفت مسجدسلیمان، بعید است که او بازیکنی را نیمکت نشین کند.

در اردوی رقیب اما مهمترین ابهام، حضور فرهاد مجیدی در دربی بود. سرمربی استقلال که در بازی با گل گهر اخراج شد، پیش از این بازی هم در طول فصل ۳ کارت زرد به تناوب دریافت کرده بود اما با توجه به اینکه اخراج وی در بازی دیشب با دو کارت زرد و نه به صورت مستقیم رخ داد، دربی را روی نیمکت صدرنشین لیگ برتر سپری می‌کند اما در صورت دریافت کارت، از بازی بعد از آن محروم می‌شود. اما در میان بازیکنان استقلال هم سه مهره اصلی این تیم در خطر از دست دادن دربی هستند؛ رودی ژستد، جعفر سلمانی و روزبه چشمی. باید دید در بحران کمبود مدافع، آیا مجیدی در بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت دست به تغییر در ترکیب می‌زند با اینکه بازیکنان مذکور باید محتاطانه در زمین بازی عمل کنند تا در شهرآورد حضور داشته باشند.