۰ نفر

قلعه نویی: بازی با استقلال یک فینال مانند بازی های قبلی است

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 617609
قلعه نویی: بازی با استقلال یک فینال مانند بازی های قبلی است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی با استقلال هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است.

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار گل گهر مقابل استقلال اظهار داشت: این هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است. شرایط جدول هم برای ما و هم برای آن‌ها حساس است. ما می‌خواهیم به تیم‌های بالاتر نزدیک شویم و تیم‌های پایین‌تر نیز ما را تعقیب می کنند.

وی افزود: استقلال در کورس قهرمانی است و به این امتیاز نیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. از تک تک بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم به خاطر اینکه در این 4 هفته زحمات زیادی کشیدند. به خصوص بعد از آن اتفاقی که افتاد، شاید کمتر تیمی می‌توانست برگردد ولی با لطف خدا و اهل بیت (ع) این بچه‌ها با تلاشی که داشتند، مجموعه خوب باشگاه گل گهر و همکارانمان توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. از 4 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتیم و شرایط مان بهتر شده است. 

سرمربی گل گهر تصریح کرد: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. امیدوارم بچه‌ها فرامین تاکتیکی را در نظم و ساختار دفاعی به نحو احسن انجام بدهند و همچنین از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببرند.

قلعه‌نویی در خصوص غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: نه. ما هفته‌های گذشته هم محروم و هم مصدوم داشتیم اما خداراشکر  برای این بازی همه بازیکنان ما هستند. آن دو نفری هم که محروم بودند در خدمت تیم هستند.