۰ نفر

استایل عجیب مسی در دیدار با پسر بکام + عکس

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۰۴
کد خبر: 617364
استایل عجیب مسی در دیدار با پسر بکام + عکس

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، پوشش عجیبی را در دیدار با رومئو بکام انتخاب کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، مسی همیشه در مرکز توجه است چون یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می‌آید و با دستاورها و رکوردهایش در واقع اسطوره زنده این ورزش است و میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا دارد. 

با این حال این ستاره آرژانتینی این بار به دلیل پوششی که برای دیدار با رومئو بکام، پسر یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های سابق انگلیس، انتخاب کرده مورد توجه قرار گرفته است. 

لئو در عکس منتشر شده در کنار رومئو دیده می‌شود که در حال حاضر برای اینترمیامی، باشگاهی که پدرش مالکیت آن را برعهده دارد، به میدان می‌رود و استایل مسی در این عکس بسیار عجیب و خاص است: سوییشرت و شلوار ورزشی با طرح پلنگ و رنگ قرمز که بدون شک توجه بسیاری را جلب می‌کند. 

رومئو در سفری که به پاریس داشته از این فرصت استفاده کرده تا با نیمار و کیلیان امباپه نیز عکس بگیرد. این در حالی است که پدر او سابقه بازی در پی اس جی در سال 2013 را نیز در کارنامه دارد. 

دیدار این دو نفر بار دیگر شایعات مربوط به احتمال انتقال مسی به اینترمیامی را بر سر زبان‌ها انداخته است. خورخه ماس، یکی از مالکان این باشگاه آمریکایی، پیش از این گفته بود که امیدوار است دیوید بکام بتواند مسی را متقاعد کند تا پس از پایان قراردادش با پی اس جی به این باشگاه منتقل شود. 

ماس در این باره گفت:« من فکر می‌کنم بکام با مسی رابطه خوبی دارد و اگر او از پی اس جی جدا شود، دوست داریم که به اینترمیامی بیاید و عضوی از جامعه ما شود. آیا این اتفاق رخ می‌دهد؟ ما تلاش می‌کنیم. من در قلبم خوش‌بین هستم و فکر می‌کنم احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد.»

قرارداد مسی با پی اس جی تا ژوئن 2023 است و او در آن زمان می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاه دیگری منتقل شود. مسی در سال 2020 نیز اعلام کرده بود که دوست دارد در آینده در آمریکا زندگی کند.

شماره 1

اره 2

شماره 3