۰ نفر

بازگشت نساجی به مازندران منتفی شد

۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
کد خبر: 617228
بازگشت نساجی به مازندران منتفی شد

همه دیدارهای خانگی باقی مانده نساجی تا پایان فصل در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود و بازگشت این تیم به استادیوم شهدای ساری منتفی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، تیم نساجی به این بهانه ساری را ترک کرد تا چمن این استادیوم تعویض شود و شاگردان ساکت الهامی برای اولین بازی بعد از تعطیلات زمستانی که بازی با پرسپولیس بود به استادیوم شهدای ساری برگردند اما بنا بر اعلام رسمی رییس هیات فوتبال استان مازندران تا به امروز هیچ اقدامی در خصوص تعویض چمن استادیوم شهدای ساری انجام نشده است و اگر عملیات تعویض چمن این استادیوم از فردا هم آغاز شود به بازی های این فصل نساجی نخواهد رسید و این تیم تا پایان فصل به طور حتم دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار خواهد کرد.

این اتفاق در حالی است که نزدیک به یکی دو ماه پیش استاندار مازندران اعلام کرده بود 25 میلیارد ریال برای تعویض چمن استادیوم شهدای ساری اختصاص پیدا کرده است. رییس هیات فوتبال استان مازندران در این خصوص گفته که شروع کار تعویض چمن استادیوم شهدای ساری درگیر کارهای تشریفاتی و اداری است!

گفتنی است استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان بازی های نساجی از آنجایی که دارای چمن مصنوعی بود و سازمان لیگ هم بازی در چمن مصنوعی را ممنوع اعلام کرده است در دست بازسازی است و در خوش بینانه ترین حالت می تواند در ابتدای فصل آینده میزبان بازی های نساجی باشد و باید گفت این تیم تا پایان فصل جاری هم چنان باید دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند. به همین بهانه نساجی تنها تیمی در لیگ برتر است که هر هفته برای انجام بازی چه خانگی و چه بیرون از خانه مجبور به سفر می شود.