۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یزدانی و مردامند دوباره همبازی می شوند؟ + عکس

۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 616672
یزدانی و مردامند دوباره همبازی می شوند؟ + عکس

پس از حضور مرادمند مدافع استقلال در تیم ملوان، تکلیف دیگر مدافع سرباز استقلال هنوز مشخص نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ جنجال ماه های اخیر فوتبال ایران مربوط به سربازی دو مدافع استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی بوده است. دو مهره اصلی صدرنشین لیگ برتر که پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام مشخص شد که دیگر نمی توانند برای استقلال به میدان بروند و باید راهی خدمت سربازی شوند. امروز هم مرادمند با حضور در انزلی، خودش را به پادگان نیروی دریایی معرفی کرد تا اگز شرایط نقل و انتقالاتی فراهم شد، ادامه فصل را در تیم ملوان در لیگ دسته یک بگذراند.

در این میان هنوز تکلیف یزدانی دیگر بازیکن مشمول استقلال مشخص نشده است. او که بازیکنی ملی پوش محسوب می شود، تمام تلاش خود را انجام داد تا در سال جام جهانی به فوتبال خود در بالاترین سطح ادامه دهد اما صحبت های چند روز قبل وی که مقصر این شرایط را به نوعی مصطفی آجرلو و فرهاد مجیدی عنوان کرده بود، نشان می داد که او هم دیگر امیدی به حضور در استقلال و حتی لیگ برتر ندارد.

یزدانی و مردامند دوباره همبازی می شوند؟ + عکس

این درحالی است که استوری امروز صادق بارانی کاپیتان ملوان به نوعی خبر از حضور یزدانی در ملون می دهد. مضمون این عکس دو نفره گویای این است که یزدانی بار دیگر با بارانی همبازی می شود و این یعنی حضور مدافع ملی پوش استقلال و در تیم صدرنشین لیگ یک یعنی ملوان. 

البته کد یگان خدمتی یزدانی برای سپاه ثبت شده که در این صورت وی امکان حضور در ملوان که تیمی ارتشی محسوب می شود را ندارد اما گویا مساعدت هایی در کار است که اگر قرار بر حضور این مدافع در ملوان باشد، کد وی تغییر کند تا دیگر سرباز ارتش محسوب شود. به هر صورت باید منتظر ماند و دید تا روزهای آینده چه اتفاقی در این زمینه رخ می دهد.