۰ نفر

دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۱
کد خبر: 614677
دانشگر: چرا یزدانی به جای جام جهانی باید به لیگ یک برود؟

مدافع استقلال معتقد است فشاری که به دو مدافع دیگر این تیم آوردند باعث می‌شود این دو به جای سفر به قطر و حضور در جام جهانی، در لیگ یک بازی کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری یک بر صفر این تیم برابر فجر اظهار کرد: پیروزی خوبی بود. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم اما ما خوشحال نیستیم زیرا با دو بازیکن ما، به طرز بدی برخورد شد. طوری با آن‌ها برخورد می‌شود که انگار آنها نمی‌خواهند به سربازی بروند. چه تفاوتی دارد که دو ماه دیرتر بروند؟ از دیروز ۲۰۰۰ مطلب علیه بازیکنان ما زده‌اند و با روحیه آن‌ها بازی می‌شود. من خودم در فجر سپاسی خدمت کردم. این دو نفر اگر دو ماه دیرتر بروند، هیچ چیزی نمی‌شود. سه ماه دیگر جام جهانی است. یزدانی این همه سال زحمت کشیده و ملی‌پوش هم است. 

وی ادامه داد: بازیکن از نظر روحی افت می‌کند. ما بردیم اما از این برد خوشحال نیستیم. بحث مسئولیت من نیست زیرا ما دوست داریم کنار هم باشیم. خواهش می‌کنم به آن دامن نزنیم و بزرگش نکنیم. این دو ماه به ضرر آن‌ها می‌شود زیرا به جای جام جهانی، باید به لیگ یک بروند و آینده‌اشان به خطر می‌افتد.