۰ نفر

مهدوی کیا در تیم امید ماندنی شد

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 614203
مهدوی کیا در تیم امید ماندنی شد

دبیرکل فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری مهدوی‌کیا با تیم امید خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حسن کامرانی‌فر درباره گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید و جانشینی مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: مطرح شدن گزینه ها فقط گمانه زنی رسانه‌ها بوده. هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت کرده و کار تقریبا تمام شده است. ان‌شاء الله مهدوی‌کیا همچنان سرمربی تیم امید است و در ادامه راه همچنان همراه با دستیارانش، کنار تیم امید خواهد بود‌.

وی ادامه داد: مهدوی‌کیا در بازی های مقدماتی تیم امید را ارنج کرده و برای بازی های سختی که در گروه سخت مرحله نهایی پیش رو داریم، خودش همچنان در تیم امید حضور دارد. البته هیات رییسه نیاز داشت با مدل و برنامه‌ریزی جدید جهت تقویت تیم امید، کارهایی انجام بدهد و در نهایت هم برای ادامه همکاری با مهدوی‌کیا به نتیجه رسید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا مشکل قرارداد و هزینه‌های کادرفنی تیم ملی امید مرتفع شده است، توضیح داد: تمام این مسایل مرتفع و تعاملی بین فدراسیون فوتبال و مهدوی‌کیا برقرار شده است. قرار است وی همچنان کار خود را در تیم ملی امید ادامه بدهد. امیدوارم بتوانیم بازی‌های پیش رو را با موفقیت انجام بدهیم. 

کامرانی فر در گفت و گو با شبکه خبر افزود: از کمیته ملی المپیک و شخص صالحی امیری هم به دلیل حمایت همه جانبه از تیم امید تشکر می‌کنیم. در ادامه هم از این تیم حمایت‌ خواهند کرد. ان‌شاءالله مسیری که برای تیم امید پیش رفتیم ادامه دار باشد و اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد تا هدف نهایی که حضور در المپیک است برآورده کنیم.