۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبر: 614137
بررسی وضعیت امیری و کارت معافیت پرحاشیه اش

در موضوع خدمت سربازی بازیکنان استقلال، نام بازیکن پرسپولیس هم وسط کشیده شده و ابهامات زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از اینکه در چند هفته اخیر مسئله خدمت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی مطرح شد و حتی اعلام شد که این دوبازیکن استقلال باید در مقطع فعلی به تیمی نظامی بروند یا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند، در یکی، دو روز گذشته استقلالی‌ها مدعی شدند وحید امیری هافبک تاثیرگذار پرسپولیس در مورد کارت پایان خدمت مشکل دارد و کارت معافیت او مشکلاتی دارد.

در همین خصوص پیگیر ماجرا شدیم تا ببینیم که آیا ادعای استقلالی‌ها در مورد امیری درست است یا خیر. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این مورد گفت: کارت معافیت وحید امیری هیچ مشکلی ندارد و کارت او سال ۹۱ صادر شده است. در این مورد هرکسی یا هر باشگاهی ادعایی دارد به سازمان لیگ برود و در مورد کارت معافیت امیری استعلامات لازم را بگیرد.

شواهد فعلی، نشان می دهد ادعای پرسپولیسی‌ها در مورد کارت معافیت امیری درست باشد. ظاهرا این کارت معافیت که بابت پزشکی هم گرفته شده، پیش از این از سمت سازمان لیگ و مقامات مرتبط تایید شده و نه خود امیری و نه پرسپولیسی‌ها هیچ نگرانی در مورد این مسئله ندارند و می‌دانند که کارت معافیت امیری مشکلی ندارند.

در خصوص مسئله خدمت سربازی فوتبالیست ‌ها ذکر این نکته مهم است که اگر فوتبالیستی معافیت پزشکی، تحصیلی و ملی ندارد باید برای گذارند خدمت مقدس سربازی اقدام کند. به خودی خود فوتبالیست ‌ها این امکان را دارند که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ‌های نظامی بروند و راحت ‌تر از بقیه این دوران را سپری کنند، پس حداقل انتظار می ‌رود دیگر برای نرفتن این دوران دنبال بهانه ‌های مختلف نباشند.