۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تحقیقات روی بارسلونا، تیم بدون لوگو و آرم! + عکس

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۷
کد خبر: 612501
تحقیقات روی بارسلونا، تیم بدون لوگو و آرم! + عکس

اتفاق عجیبی در دیدار شب گذشته بارسلونا رخ داد که تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد.

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ پنجشنبه گذشته بارسلونا در چارچوب دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر ناپولی در نیوکمپ، تن به تساوی ناامید کننده یک بر یک داد. سوای نتیجه و‌ موقعیت‌هایی که بازیکنان بارسا در این دیدار خانگی از دست دادند، سوژه اصلی این دیدار مربوط به گلزن آبی و اناری‌ها بود. 

فران تورس که در دقیقه ۵۹ توانست دروازه حریف‌ ایتالیایی را از روی‌ نقطه پنالتی باز کند، در شادی پس از گلش این مورد عجیب را نشان داد که روی پیراهنش نه خبری از لوگوی بارسا هست و‌ نه خبری از لوگوی کمپانی نایکی! این موضوع زمانی جذاب تر شد که در تصاویری که از نیمه اول این بازی مخابره می‌شد، پیراهن تورس هیچ ایرادی نداشت اما در نیمه دوم گویا این لوگوها کنده شده است. 

حال مشخص نیست که این اتفاق به کیفیت کمپانی سازنده لباس‌های بارسلونا-که یکی از بهترین‌های دنیا در این زمینه‌ است- مربوط است یا مسئله جای دیگیری بوده است اما به هر ترتیب در ر‌وزهایی که این تیم‌ کاتالانی با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند، چنین اتفاقی قطعا ضربه بزرگی به حیثیت برند بارسلونا وارد خواهد کرد.

البته نشریه موندو دیپورتیوو که رسانه نزدیک به باشگاه بازسلونا محسوب می‌شود، مدعی شده است که کمپانی نایکی که وظیفه تامین البسه باشگاه بارسلونا را بر عهده دارد تحقیقاتی را در زمینه این اتفاق آغاز کرده است. یک منبع آگاه نایکی ادعا کرده است که سران این شرکت نمی دانند چطور این پیراهن معیوب به باشگاه بارسلونا رسیده و پرونده ای داخلی را در مورد این اتفاق باز کرده اند. 

بارسلونا برای بازی های تیمش همواره سه دست لباس به بازیکنان می دهد. یک لباس برای نیمه اول، یک لباس برای نیمه دوم و یک لباس سوم در صورتی که لباس بازیکن پاره یا خونی شود. بازیکنان معمولا پیراهن نیمه اول خود را عوض نمی کنند مگر این که از عرق یا باران خیس یا گِلی باشد. حقیقت این است که دو دست پیراهن دیگر تورس و تمام پیراهن های دیگر بازیکنان دارای لوگوی چاپی و نه دوخته شده بارسا و نایکی بوده است.

فوتبال