۰ نفر

طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی!

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۴۲
کد خبر: 611153
طغیان شدید رونالدو علیه رانگنیک؛ در حد یونایتد نیستی!

کریستیانو رونالدو تصور می‌کند رالف رنگنیک در سطحی نیست که بتواند تیمی مانند منچستریونایتد را مدیریت کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، شیاطین سرخ هفته های دشواری را سپری کرده و اصلا موفق به دستیابی به نتایج مدنظر خود نمی شود. این تیم دو بازی آخر خود در لیگ برتر در استادیوم اولدترافورد برابر ساوتهمپتون و خارج از خانه مقابل برنلی را مساوی کرده و در جام حذفی توسط تیم چمپیونشیپی میدلزبرو حذف شده است. اما به نظر شرایط در رختکن شیاطین سرخ نیز چندان مساعد نیست و اتحاد تیمی از بین رفته است. رونالدو در ابتدای فصل و هنگام انتقال به یونایتد آرزوهای بزرگی در سر داشت، اما حالا همه چیز علیه برنامه ریزی او پیش می‌رود.

رونالدو2
نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله رالف رنگنیک را به‌عنوان یک سرمربی در کلاس جهانی ارزیابی نکرده و معتقد است او توانایی تبدیل کردن شیاطین سرخ به تیمی در اندازه مدعیانی چون منچسترسیتی یا لیورپول را ندارد. همچنین به نظر می‌رسد اظهارات اخیر رالف رنگنیک و تصمیم او مبنی بر کنار گذاشتن رونالدو از ترکیب ثابت، باعث عصبانیت بیشتر ملی‌پوش پرتغالی شده است. 

رالف رنگنیک چند روز پیش گفت: "مشکل گلزنی یونایتد فقط معطوف به کریستیانو رونالدو نیست. البته او باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند و این واضح است. من فکر می‌کنم ما به اندازه کافی موقعیت گلزنی می‌سازیم، اما این فقط مشکل رونالدو نیست و همه بازیکنان بخش هجومی باید بهتر عمل کنند."

در نتیجه، گفته می‌شود که رابطه رونالدو و رانگنیک به هم خورده و شرایط خوبی بر باشگاه حاکم نیست. همچنین نشریه  ESPN اخیرا مدعی شد مشکلات بزرگی در طول جلسات تمرینی یونایتد وجود دارد و مسئولیت بیش از حد کریس آرماس، مرد شماره دو کادر فنی باعث نارضایتی بازیکنان شده است.

ستاره‌های یونایتد معتقدند آرماس هرگز در خارج از آمریکای شمالی مربیگری نکرده و یک دوره مربیگری او در تورنتو اف سی نیز موفقیت آمیز نبوده است. اما رالف رانگنیک بخش مهمی از تمرینات را به او واگذار کرده و این تصمیم اثربخش نبوده است.

رونالدو3