۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

مجیدی بی اخلاق و مدیون الطاف دیگران است!

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۶
کد خبر: 611010
مجیدی بی اخلاق و مدیون الطاف دیگران است!

باشگاه ذوب آهن نسبت به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ پس از اینکه فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال و ذوب آهن و در واکنش به این سوال که سرمربی ذوب گفت تیمش مالک توپ و میدان بوده، اعلام کرد که وی می تواند توپ بازی را با خود به خانه ببرد.

این اظهارنظر کنایه آمیز با واکنش تند باشگاه ذوب آهن مواجه شد و روابط عمومی این باشگاه بیانیه ای در این خصوص صادر کرد و به شدت علیه مجیدی موضع گرفت. در بخشی از بیانیه روابط عمومی باشگاه ذوب آهن نوشته شده: "متأسفانه برای نخستین بار شاهدیم که نام بزرگ و مردمی باشگاه استقلال را مربی بی‌ اخلاقی که در هیجان بردهای مسابقات است، همراهی می‌ کند.

اظهارات سخیف آقای مجیدی پس از پایان دیدار این تیم مقابل تیم ذوب‌آهن، توهینی آشکار به مردم شریف و شهیدپرور اصفهان و باشگاه ۵۴ ساله ذوب‌آهن با پشتوانه عظیم پیشکسوتان، قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی و هواداران عزیز ذوب آهن، شاهدی بر این مدعا است که امروز نام بزرگ و پرافتخار باشگاه استقلال با گفتار کودکانه یک مربی بی‌اخلاق خدشه‌ دار و در معرض آسیب قرار گرفته است. این در حالی است که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کوچک ‌ترین بی‌احترامی به فردی یا باشگاهی انجام نداده و تنها مباحث فنی را مطرح نمود.

آقای مجیدی در حالی مانند نوجوانان ذوق‌ زده آن جمله‌ ای از بزرگان فوتبال جهان را که هیچ سنخیتی با حد و اندازه ایشان ندارد، تکرار کرد که فراموش نموده که وضعیت امروز او مدیون الطاف دیگرانی است که در چشم ‌پوشی از مجوزهای حضور برخی بازیکنان، پنجره‌های بسته را بدون مجوزهای قانونی به رویش باز کرده‌اند و به ‌به و چه ‌چه برخی گزارشگران رنگی نیز این موارد را حمایت می‌کند.

لازم است آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان و هواداران عزیز ذوب آهن عذرخواهی نماید."