۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

کمک وزیر به پرسپولیس‌ در ماجرای رضاییان

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبر: 610612
کمک وزیر به پرسپولیس‌ در ماجرای رضاییان

نقش وزیر ورزش و جوانان در انتقال رامین رضاییان به تیم پرسپولیس چه بود؟

اقتصاد آنلاین- امیر جهانی؛ شب گذشته و در ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات در فوتبال ایران، رامین رضاییان مدافع سابق تیم ملی از الدحیل قطر به ایران برگشت تا بار دیگر پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

این انتقال نه از بابت زمان آن که در ددلاین انجام شد، بلکه به این دلیل غیرمنتظره بود که شنیده می‌شد داستان بازگشت رضاییان به جمع قرمزها منتفی شده و به دلیل عدم کسب رضایت الدحیل، این بازیکن در قطر باقی می‌ماند. گفته می‌شد تیم‌ مذکور بابت صدور رضایتنامه رامین مبلغی درحدود ۱.۵ میلیون دلار طلب کرده بود. حال از جزییات مبلغ توافق پرسپولیس با باشگاه الدحیل هنوز خبر موثقی در دسترس نیست اما اظهار نظر شب گذشته رضا درویش باعث بالا گرفتن دو قطبی وزیر استقلالی - وزیر پرسپولیسی شد.

مدیرعامل پرسپولیس پس از قطعی شدن حضور رضاییان، یک‌ تشکر‌‌ ویژه از کمک‌های وزیر ورزش و‌ جوانان بابت کمک‌هایش در این زمینه انجام داد. همین موضوع هم باعث شد تا این بار هواداران استقلال با یورش به حمید سجادی، وی را بابت کمک مستقیم به پرسپولیس شماتت کنند. به خصوص که بحث رضایتنامه  چند ده میلیارد تومانی هم‌ مطرح شد. اما واقعیت ماجرا چه بود؟

داسان اینجاست که وزیر برای انتقال رضاییان کمک کرده اما نه در زمینه مالی. موضوع برمی‌گردد به محرومیت چند سال قبل رضاییان توسط کمیته اخلاق بابت لو‌ رفتن چند وویس و‌تصویر .

آن زمان هیچ ارگانی، محرومیت رضاییان را به صورت رسمی تایید نکرد اما خب برخی هم کنار رفتن رضاییان از تیم ملی را بی ربط به این محرومیت نمی‌دانستند. گویا این محرومیت شامل بازی این‌ مدافع راست در رقابت‌های داخلی هم می‌شد و کمک وزیر ورزش، ملغی کردن محرومیت رضاییان بود. اتفاقی که سبب شد حالا این مدافع بدون هیچ مشکل و‌ شائبه‌ای، نیم فصل دوم را زیر نظر یحیی گل محمدی در لیگ برتر ایران سپری کند.