۰ نفر

واکنش رییس کمیته استیناف به محکومیت سنگین عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبر: 610598
واکنش رییس کمیته استیناف به محکومیت سنگین عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال

رییس کمیته استیناف درباره مطلب منتشر شده از سوی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در پی انعکاس نوشتار سیدعباس موسوی، عضو این کمیته که تحت عنوان "انتقاد نایب رییس کمیته استیناف از حکم عجیب کمیته اخلاق" منتشر شده است، گفت: تاکنون پرونده مربوط به محکومیت آقای مهرداد سراجی به این کمیته ارسال نشده و اساسا از تجدیدنظر خواهی و مبنای صدور حکم محرومیت ایشان بی‌اطلاع هستیم.

او ادامه داد: طبق بند ۱ ماده ۱۰ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف مسئول رسیدگی به تجدیدنظر خواهی اشخاص از آرای غیرقطعی کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکنان است و بررسی بازه زمانی چند ماهه فرایند دادرسی هر یک از کمیته‌های قضایی فدراسیون و نیز تصمیمات هیات رییسه محترم و سایر قسمت‌های فدراسیون، از صلاحیت ذاتی کمیته استیناف خارج است.

رییس کمیته استیناف افزود: بند ۱۳ ماده ۲۱ مقررات مذکور، تکلیف بر توجه کامل رییس و کلیه اعضای رکن قضایی به وصف محرمانگی و بی‌طرفی، و پرهیز از هرگونه اظهار نظر درباره پرونده و محتویات آن و نیز مصاحبه با رسانه‌ها تا قبل از صدور رای دارد.

صالحی در پایان تصریح کرد: با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات، نوشتار آقای موسوی صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همزمان با درخواست تعدادی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای برگزاری جلسه‌ای به منظور برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم، اقدام به صور حکم محکومیت ۶ ماه سراجی، یکی از اعضای هیات رییسه از هر گونه فعالیت فوتبالی کرده است که با تعجب نایب رییس کمیته استیناف همراه بود.