۰ نفر

نا امیدی گل محمدی نسبت به جذب بازیکن جدید

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۵
کد خبر: 610310
نا امیدی گل محمدی نسبت به جذب بازیکن جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم تا آخر امشب که نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و چند ساعت دیگر باقی نمانده فعالیت خاصی در جذب بازیکن داشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با نساجی مازندران اظهار داشت: من هم از حضور در این شهر زیارتی خوشحالم. خاطره‌های خوبی با این مردم دارم. دوست داشتم کنفرانس در شهر قائمشهر و به میزبانی نساجی بود اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: اولین بازی نیم فصل دوم را فردا برگزار می‌کنیم. تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام خود را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کردیم. بخاطر شرایط کرونایی که بود سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: بازی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه در نیم فصل دوم دیدارها شبیه فینال می‌شود و بازی فردا جذابیت‌های خاص خودش را دارد. نساجی تیمی است که از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است.

وی افزود: بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود. با توجه به وضعیتی که وجود دارد با تمام وجود می‌رویم که بازی خوبی انجام بدهیم و از نظر فنی و نتیجه عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت شاهد بازی جذابی باشیم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما است و برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کنیم و خیلی تمرکز داشته باشیم و بیش از حد معمول در زمین بدویم و فضاها را پُر کنیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود پنجره بسته است، عنوان کرد: پنجره باز است اما نتوانستیم بازیکنی بگیریم به خاطر محدودیت‌های مالی که باشگاه داشت و دارد و بعید می‌دانم تا آخر امشب که نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و چند ساعت دیگر باقی نمانده فعالیت خاصی در جذب بازیکن داشته باشیم. البته مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم او زحمات زیادی برای تیم کشید و امیدوارم در کارش موفق باشد. احمد گوهری هم که قراردادش را فسخ کرد دوست داشت به پرسپولیس بیاید او یک پرسپولیسی واقعی است او را جذب کردیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در مورد مصدومان و غایبان تیمش در بازی فردا گفت: مهدی ترابی، امید عالیشاه، نعمتی و ابراهیمی غایب هستند و عیسی آل‌کثیر را هم که از قبل نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در این شرایط کرونایی نگرانی دارید یا نه، گفت: نگران هستیم. دکتر تیم و آنالیزور تیم درگیر کرونا شدند روزهای پراسترس و سختی است. ولی خوب سعی کرده‌ایم تا جایی که می‌توانیم محدودیت‌های بهداشتی زیادی اعمال و رعایت کنیم. متأسفانه واگیری بیماری خیلی بالا است اما تلاش می‌کنیم پروتکل‌ها را تا جایی که بتوانیم رعایت کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه شرایط مصدومیت آل‌کثیر به کجا رسید، گفت: او بیشتر اختصاصی تمرین می‌کند و با تیم تمرین نکرده و هنوز به جوابی که می‌خواسته برسد نرسیده است. 

وی در مورد اینکه فردا احتمالاً بارندگی است و شرایط زمین نامطلوب می‌شود، گفت: فردا هم بارندگی است؟ شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. نساجی تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند. کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) قبلاً خوب بود. الان نمی‌دانم چه کیفیت و وضعیتی دارد. ما تلاش می‌کنیم که پیروز شویم و شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است.