۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تارتار: می خواهیم استقلال را به دردسر بیاندازیم

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۷
کد خبر: 610300
تارتار: می خواهیم استقلال را به دردسر بیاندازیم

سرمربی ذوب آهن درخصوص دیدار فردای تیمش برابر استقلال صحبت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن بعد از ظهر روز شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سنگینی داریم. بازی‌های لیگ امسال، نزدیک هستند و تیم‌ها حتی مقابل مدعی‌ها می‌توانند برنده باشند. تیم ما بعد از تعطیلات توانست تمرین های خوبی برگزار کند. ما مصمم هستیم که حریف را به دردسر بیندازیم. استقلال امسال شرایط خوبی دارد و امیدوارم یک بازی زیبا ببینیم.

او درباره شرایط نقل و انتقالات تیمش گفت: ما سعی کردیم بازیکنانی را حفظ کنیم دوست داشتند در تیم بمانند. ما طبق اولویت‌ها لیستی به باشگاه دادیم. برخی اوقات نمی شود بازیکنی که دلخواه تیم است، جذب شود. من از باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکنان تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم توانستیم ضعف‌های موجود را برطرف کنیم. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که به تفکرات ما نزدیک هستند.

تارتار درباره فشارهایی که توسط باشگاه ذوب‌آهن به او وارد می‌شود هم گفت: من این را قبول ندارم. باشگاه کمال همکاری را با ما داشته است. باشگاه برای جذب بازیکنان تمام سعی خود را کرد. ما نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داریم و فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به جدایی میلاد جهانی اظهار کرد: بازیکنان دوست دارند جایی بروند که شرایط بهتری داشته باشند. من از میلاد جهانی و بازیکنان جدا شده ذوب‌آهن تشکر می‌کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در واکنش به ساعت برگزاری بازی با استقلال هم گفت: خدا را شکر از سرمای هوا کم شده اما فکر می‌کنم بهتر بود ۲ ساعت جلوتر می‌افتاد تا شرایط بهتر باشد اما در کل مهم نیست.