۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

وقتی یحیی، روی سید جلال را زمین انداخت!

۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبر: 608934
وقتی یحیی، روی سید جلال را زمین انداخت!

مدافع پرسپولیس درحالی از این تیم کنار گذاشته شد که سرمربی قرمزها برای تصمیمش حرف هیچکس را نپذیرفت.

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ شب گذشته بود که ناگهان خبر کنار گذاشته شدن مهدی شیری از تیم پرسپولیس مخابره شد. اتفاقی که به صورت ناگهانی رخ داد و احتمالا از تبعات شکست سرخپوشان مقابل فولاد بوده است؛ جایی که مدافع راست این تیم با اخراج بدموقع یکی از عوامل اصلی از دست رفتن سوپرجام شد.

در این خصوص مطلع شدیم که صبح روز گذشته از سوی باشگاه پرسپولیس با مهدی شیری تماس گرفته شد تا دیگر در تمرینات حاضر نشود چرا که یحیی گل‌ محمدی اعلام کرده دیگر در پرسپولیس نیازی به این بازیکن نخواهد داشت. با این همه شیری روز گذشته در محل تمرین با لباس شخصی حاضر شد تا بلکه بتواند دلیل چنین تصمیم ناگهانی‌ای را از سرمربی تیمش بپرسد.

اتفاق جالب در این میان، این بوده است که سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس دقایق با گل ‌محمدی در این خصوص صحبت کرد و از سرمربی پرسپولیس خواست تا در صورت امکان تصمیم خود را عوض کند تا شیری بتواند همچنان در جمع سرخپوشان حضور داشته باشد. با وجود صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس با سرمربی این تیم، گل‌ محمدی به سیدجلال گفت که شرایط دیگر برای حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان فراهم نیست و به هیچ عنوان دیگر نیازی به شیری نخواهد داشت و به این ترتیب وساطت کاپیتان را نپذیرفت.

گفته می شود مهدی شیری احتمالاً راهی فولاد خوزستان خواهد شد تا فوتبال خود را زیر نظر جواد نکونام دنبال کند؛ جایی که با جدایی صالح حردانی از این تیم، خوزستانی ها نیاز به یک مدافع راست خواهند داشت. هر چند که هنوز تلاش‌هایی در کار است تا نظر گل ‌محمدی را در این خصوص عوض کنند. شیری در زمان حضور برانکو از پیکان به پرسپولیس آمد و موفق شد عناوین زیادی را همراه این تیم به دست بیاورد اما خطای هند وی در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 باعث شد تا از همان زمان عده زیادی از هواداران پرسپولیس هم نسبت به شیری موضع منفی پیدا کنند.

حال باید دید این تصمیم ناگهانی یحیی چه تبعاتی به همراه خواهد داشت؛ هرچند که به نظر پرسپولیسی ها امیدوار به بازگشت رامین رضاییان به این تیم هستند و خود این مدافع هم پالس های زیادی برای این منظور فرستاده اما مشکل اصلی، رضایت نامه اوست که باید از سوی الدحیل صادر شود و پروژه آسانی نخواهد بود. به همین دلیل اگر یحیی روی حساب بازگشت رضاییان، قید شیری را زده باشد قطعا قمار بزرگی را مرتکب شده که اگر جواب ندهد، پرسپولیس در ادامه روزهای حساس فصل قطعا با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد.