۰ نفر

بارسلونا، نیوکمپ را فروخت!

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۳۹
کد خبر: 608764
بارسلونا، نیوکمپ را فروخت!

باشگاه بارسلونا با اسپانسر جدیدش برای اقدامات جدید مالی به توافق رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در طول دوران همه گیر شدن ویروس کرونا، بارسلونا یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا بود که ضررهای بسیار را متحمل شد. در کنار کاهش درآمدها، سومدیریت مدیران سابق و البته ناکامی چندساله در کسب جام باعث شد تا آبی و اناری ها وارد بحران بزرگی شوند تا جایی که لیونل مسی، ابرستاره این تیم در تابستان به دلیل عدم توانایی تیم در پرداخت دستمزد به صورت آزاد روانه پاری سن ژرمن شد.

همه این مشکلات سبب شد تا خوان لاپورتا در بازگشت به مجموعه مدیریت بارسلونا روزهای دشواری را پشت سر بگذارد اما به نظر این مشکلات در حال کاهش هستند. 

طبق اعلام رویترز و رادیو کاتالونیا توافقات بر سر حق تبلیغ کمپانی اسپاتیفای بر روی کیت مسابقه تیم های مردان و زنان، کیت تمرینی و نام ورزشگاه برای فصل آینده انجام شده و لوگوی اسپاتیفای طی ۳ فصل و با رقمی در حدود ۲۸۰ میلیون یورو روی پیراهن‌های تیم مردان و زنان بارسلونا نقش خواهد بست. بدین ترتیب، این شرکت اولین برندی خواهد بود که حامی ورزشگاه نیوکمپ باشگاه می‌شود و انتظار می‌رود که روز چهارشنبه اعلام رسمی این حامی مالی انجام شود و سود سرشاری نصیب این باشگاه اسپانیایی شود.

کمپانی اسپاتیفای از سال ۲۰۰۶ در سوئد تاسیس شد اکنون یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین پلت فرم‌های پخش موسیقی در سرتاسر دنیاست. گفتنی است دنیل اک، یکی از دو سهامدار اصلی اسپاتیفای در تابستان برای خرید باشگاه آرسنال انگلیس به شدت مصمم بود اما در نهایت مالک آرسنال ترجیح داد تا فروشی در این زمینه نداشته باشد.