۰ نفر

پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند!

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۵۲
کد خبر: 608745
پاسخ عجیب مرادمند به سرباز شدنش از ابتدای اسفند!

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه آیا از ابتدای اسفند سال جاری سرباز خواهد شد یا خیر، گفت: سرباز؟ از فردای خود هم خبر ندارم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، محمد حسین مرادمند پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تیم فوتبال پیکان با نتیجه یک بر صفر و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: پیکان تیم قابل احترامی است و از هر نظر امروز خوب بودند و بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم این مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم.

وی در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال و مشکلات این تیم، بیان کرد: ما یک خانواده هستیم و خیلی هم مشکل داریم و نسبت به سایر تیم‌های دیگر با مشکلات دیگری روبه‌رو هستیم و اما همگی همدل و هم قسم شده‌ایم و پشت هم هستیم و با تلاش و صبر می‌خواهیم هواداران استقلال را خوشحال کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نباید مشکلات استقلال از حد مشخصیی فراتر برود، گفت: اگر شرایط بخواهد ادامه پیدا کند در آینده صحبت خواهیم کرد.

مرادمند در رابطه با اینکه از تاریخ یکم اسفند سرباز می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: سرباز؟ از فردای خودم خبر ندارم که زنده هستم یا مرده!