۰ نفر

صدری: اعتراض ما به بیرانوند قانونی بود

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۹
کد خبر: 608366
صدری: اعتراض ما به بیرانوند قانونی بود

مدیرعامل پیشین پرسپولیس می‌گوید امکان توافق با علیرضا بیرانوند وجود داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ورزش سه، همزمان با حضور علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر، مجید صدری سرپرست سابق پرسپولیس نیز به صورت تلفنی روی خط آمد و در پاسخ به اظهارات گلر پیشین سرخپوشان گفت: نکاتی که آقای بیرانوند گفتند قسمت زیادیش درست است. ما به او به عنوان بازیکن خوب ارادت داریم. بحث قانونی وجود دارد و ما اگر اعتراض داشتیم در چارچوب قانون بوده است. ما در صحبتی که داشتیم ایشان حتی راضی بود مبلغی را بدهیم و مبلغی را هم بعدا بدهیم. حرفی که ایشان می‌گوید درست بود اما ما دیگر در پرسپولیس نبودیم.

او در مورد توافق با بیرانوند اظهار داشت: آقای بیرانوند گفتند که یک میلیارد بدهید و ما منتظر بودیم رقمی به باشگاه بیاید و بقیه را هم قسطی بدهیم. ایشان از درخواست تجدیدنظر ما دلخور شد و ما هم گفتیم که باید توافق کنیم. ایشان برای بهمن ماه چک داشت و قرار شده بود که این را پاس کنیم. اگر باشگاه شکایت کرده برای دفاع از حق قانونی اش بوده است.

وی افزود: ایشان عضو خانواده پرسپولیس هستند و خیلی از این مسائل را باید در خانواده حل کنیم و جالب نیست در رسانه‌ها مطرح کنیم.

صدری در پایان اضافه کرد: زمان خرید بازیکنان تاجیک آقای بیرانوند کمک کرد و حرف من این است که مشکلات را باید در خانواده حل کنیم.