۰ نفر

چرا هاشمی نسب سمت نیمکت پرسپولیس نرفت؟

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۴۹
کد خبر: 608322
چرا هاشمی نسب سمت نیمکت پرسپولیس نرفت؟

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رابطه با این که به چه علت در آغاز دیدار مقابل پرسپولیس سمت نیمکت این تیم نرفت، توضیح داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مهدی هاشمی نسب پس از قهرمانی فولاد در دیدار سوپرجام با پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: سوپرجام تک بازی است و معمولا شرایط خاص خود را دارد و با انگیزه‌ای که برای بازیکنان به وجود آوردیم جز پیروزی به چیزی فکر نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: شرایط ما در جدول بد بود و قصد داشتیم پیروز شویم تا نیم فصل دوم لیگ را با شرایط بهتری آغاز کنیم و خداراشکر قهرمان شدیم و به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد دیر اضافه شدنش به جمع کادر فنی این تیم، عنوان کرد: یک مقدار مشکلات خانوادگی داشتم و پدر و مادرم مقداری کسالت داشتند و با توجه به این که خانواده‌ام از هر چیزی برای من مهم‌تر هستند ترجیح دادم در کنار آن‌ها باشم و خداراشکر بهتر شدند و به جمع فولادی‌ها اضافه شدم.

هاشمی‌نسب در مورد این که در آغاز بازی سمت نیمکت پرسپولیس نرفت، گفت: تمام دنیا این گونه است که فقط سرمربی می‌رود سمت نیمکت حریف و این که ۳۰ نفر سمت نیمکت یکدیگر می‌روند و ممکن است در وسط مسابقه اتفاقاتی رخ دهد.

وی گفت: هم نیمکت‌ها دوستان من هستند و هم‌بازیان من هستند و این مساله دلی است و گاهی دلت نمی‌خواهد سمت یک نیمکت بروی.  

او در رابطه با اخراجش نیز، گفت: بعد از اخراج شدن در نیمکت حریف، سوت‌ها برگشت و یک دو مورد خطایی که اصلا خطا نبود و کارت نداشت را شاهد بودیم و این مسائل جزیی از فوتبال است اما در این مسابقه مستحق اخراج نبودم.