۰ نفر

وکیل کنعانی زادگان و یک ادعای تازه

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۵۱
کد خبر: 607417
وکیل کنعانی زادگان و یک ادعای تازه

وکیل محمدحسین کنعانی زادگان تاکید دارد که هنوز هیچ ادعایی در رابطه با فایلی که منتسب به موکلش است، تایید نشده است.

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه"، حسین فرج پور وکیل محمدحسین کنعانی زادگان پس از دومین بازی تیم ملی برابر امارات در تهران در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شد تا در مورد ابهامات و حواشی‌ای که پیرامون موکلش طی چند هفته اخیر وجود داشته، توضیحاتی را ارائه بدهد.

وکیل بازیکن ملی پوش الاهلی که بسیار امیدوار است رای در این پرونده به صورت کنعانی زادگان صادر شود، در گفتگویی با خبرنگار ما اینطور حرف هایش را در رابطه با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون آغاز کرد:« در ابتدا ضمن تشکر از سایر ارکان محترم قضایی فدراسیون، این پرونده در کمیته محترم اخلاق تحت بررسی دقیق قرار گرفت. از طرفی به دلیل ساختگی بودن صدا و غرض ورزی افرادی خاص که مرتبط به هیچ باشگاهی نبودند ضمن اعلام شکایت، مراتب در دادسرای جرایم رایانه ای تحت پیگرد قانونی قرار دارد.» 

او سپس توضیحات دیگری در رابطه با منشا انتشار فایل را مطرح کرد و ادامه داد:« فردی که صدای مذکور را منتشر نموده است با پیگیری های به عمل آمده در حال حاضر در خارج از کشور به سر می برد. ضمن اینکه تاکنون چندین بار از این فرد جهت پاسخگویی به انتشار صدا دعوت به عمل آمده است.»

فرج پور در بخش دیگری از حرف هایش با تاکید و اصرار بر اینکه صدای پخش شده مربوط به محمد حسین کنعانی زادگان نیست، فرضیه دیگری را برخلاف آنچه در فضای مجازی دیده شنیده می‌شود مطرح کرد و گفت:« صدای منتشر شده متعلق به موکل بنده نبوده و از آنجا که چنین اقداماتی از سوی برخی افراد خاص باعث لطمه شدید از حیث روحی به افراد می گردد با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود. کمیته محترم اخلاق فدراسیون فوتبال که از قضاتی برجسته تشکیل شده است بدون توجه به نام ها و نشانه ها و با در نظر گرفتن اصل محرمانگی و اخلاق حرفه ای در دوجلسه اظهارات و اسناد موکل بنده را بررسی و انشالله در این خصوص تعیین تکلیف خواهد نمود. لذا هر گونه افرادی که در فضای مجازی به نحوی از انحا قصد فشار به فدراسیون و شایعه پردازی در خصوص موکل بنده را داشته باشند به صورتی فوری شکایت خواهیم نمود.»

وکیل محمدحسین کنعانی زادگان در واکنش به این سوال بعدی از فرج پور در رابطه با اخبار صدا و سیما ( خبر ۲۰:۳۰) بود که چندی پیش اقدام به انتشار تصویری شطرنجی از مدافع تیم ملی و باشگاه الاهلی کرده بود. او در پاسخ به این سوال خبر منتشر شده را خلاف قانون عنوان کرد و اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد:« نه این فشار بدون در نظر گرفتن اصول اخلاقی هست. این هم تخلف هست. هنوز هیچ حکمی صادر نشده و هیچ چیز بررسی‌ای نشده است. ویدئو فقط کنعانی زادگان را نشان داده نه فرد مخاطب و یا تایید این اتهام.»