۰ نفر

بالاتر از بازیکنان هایدوک و زاگرب؛

صادق محرمی، ستاره اینستاگرامی لیگ کرواسی!

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴
کد خبر: 607192
صادق محرمی، ستاره اینستاگرامی لیگ کرواسی!

صادق محرمی بیشترین میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام میان بازیکنان لیگ کرواسی را دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، این سوژه گزارش وبسایت ایندکس کرواسی است که صادق محرمی را در رتبه نخست پرطرفدارترین بازیکنان لیگ کرواسی در اینستاگرام قرار داده است. در این گزارش آمده که «محرمی جزو محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال ایران نیست اما در بین بازیکنان HNL هیچکس حتی به میزان فالوور او نزدیک هم نبوده است.»

گزارشگر البته می‌نویسد که باتوجه به جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، چنین چیزی دور از انتظار نیست و سایر بازیکنان ایرانی حتی فالوور میلیونی دارند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که باتوجه به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی و احتمال قرارگیری دو تیم در سید متفاوت، ممکن است محرمی در مقابل تیم ملی کرواسی هم به میدان برود که این بازی دیدار جالب خواهد بود.

01616961

پس از صادق محرمی که ۶۶۴ هزار دنبال کننده دارد، دنیل شوباشیچ گلر تیم ملی کرواسی که جزو کاپیتان‌های این تیم نیز محسوب می‌شود، با ۴۰۱ هزار دنبال‌کننده خودنمایی می‌کند.

دومینیک لیواکوویچ گلر تیم دینامو زاگرب با ۱۴۰ هزار دنبال کننده سومین بازیکن محبوب اینستاگرامی لیگ کرواسی است. نکته جالب اینکه سه بازیکن صدر این فهرست یک مدافع ایرانی و دو دروازه‌بان کروات هستند و این در حالی است که در سایر لیگ‌ها اغلب مهاجمان و عناصر هجومی صدر لیست پرفالوورترین را تسخیر کرده‌اند.

«فرو» بازیکن پرتغالی تیم هایدوک که اکثر فالوورهای خود را به خاطر بازی در بنفیکا کسب کرده و حالا به صورت قرضی در هایدوک اسپلیت بازی می‌کند، چهارمین بازیکن این فهرست است که ۱۲۸ هزار دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

فیلیپ کرونوویچ بازیکن مشهور کروات توانسته خود را ۱۰۰ هزار فالووری کند و پس از او نام برونو پتکوویچ بزرگترین ستاره دینامو با ۶۹ هزار دنبال کننده دیده می‌شود.

نکته جالب اینکه محرمی حدود یک ۱۰ برابر بیشتر از بهترین بازیکن دینامو زاگرب و نفر ششم فهرست پرمخاطب‌ترین بازیکنان شاغل در لیگ کرواسی، فالوور دارد.