۰ نفر

عنایتی: خیلی جدی می‌ گویم علی کریمی می‌ تواند به تیم ما بیاید

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 606687
عنایتی: خیلی جدی می‌ گویم علی کریمی می‌ تواند به تیم ما بیاید

سرمربی هوادار می‌گوید تیمش در نیم فصل دوم کارهای بزرگی را انجام خواهد داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دو تیم استقلال و هوادار فردا (جمعه)، در چارچوب بازی معوقه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

رضا عنایتی، سرمربی هوادار بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال دربازی معوقه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما مقابل تیمی بازی داریم که در نیم‌فصل اول با توجه به آمار بهترین تیم بوده است و در کارهای تیمی بسیار قوی است. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: طی هفته گذشته که بازی لغو شد، مقداری برنامه‌های ما بهم ریخت و حدود 4 روز تیم را تعطیل کردیم و خود را برای بازی مقابل استقلال آماده کردیم. استقلال شخصیت بسیار خوبی دارد و کار ما بسیار سخت است. امیدوارم با ارائه یک فوتبال خوب، بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم. ما مصمم هستیم در نیم فصل دوم شرایط خود را بهتر کنیم. امتیازات مفتی را در نیم فصل اول از دست دادیم اما عزم خود را جزم کردیم که کارهای بزرگی درنیم فصل دوم انجام دهیم.

او در خصوص شرایط نقل و انتقالات تیمش گفت: بازیکنانی که جذب کردیم، به بازی فردا می‌رسند. در چند روز آینده چند بازیکن دیگر در اختیار خواهیم گرفت. چند بازیکن هم به خاطر اختلافاتی که وجود داشت، از ما جدا شدند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند.

عنایتی درباره حضور بازیکنان سابق استقلال در تیم هوادار گفت: طبیعی است که این مساله به حساسیت‌های بازی اضافه کند و انگیزه بازیکنان را بیشتر کند. با بازیکنان خود صحبت کردیم. ما بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که برای ما کارایی داشته باشد و بحث استقلال - پرسپولیس نیست. دنیای حرفه‌ای فوتبال این بحث‌ها را نمی‌شناسد. ما توقع داریم که بازیکنان تمام تلاش خود را روی کارهای تیمی بگذارند.

سرمربی هوادار درباره تقابل تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: استقلال خیلی از رکوردها را درنیم‌فصل  اول جابجا کرد. این تیم در کارهای تیمی عملکرد خوبی داشته است و این کار ما را سخت می‌کند. انگیزه ما خیلی بالا است و تمام توان خود را برای موفقیت به کار می‌گیریم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

و در ادامه گفت: ما آمادگی همه چیز را داریم. این صفحات مجازی بستری را برای برخی‌ها فراهم کرده است که خیلی فکر نمی‌کنند. اگر ما اهمیت به این  موضوع بدهیم، نمی‌توانیم کار کنیم. مربیان لیگ با تمام توان برای تیم خود کار می‌کنند اما برخی اتفاقات باعث می‌شود ذهن به سمت‌های دیگری برود.

عنایتی درباره شوخی که با علی کریمی داشت و به او گفت می‌توانی در تیم هوادار بازی کنی، گفت: من از علی کریمی تشکر می‌کنم. من یک ویدیویی دیدم که اسم من را بین یازده بازیکن برتر ایران قرار داده است و من از او تشکر کردم. من معتقدم در تیمی که علی کریمی نباشد، باید آن تیم را تعطیل کرد. من سیستم بدنی علی کریمی را دیدم، خیلی خوشم آمد و الان هم کاملا جدی می‌گویم اگر تمایل داشته باشد، می‌تواند به تیم ما بیاید.

سرمربی هوادار درباره عمل جراحی و مصدومیتی که داشت، گفت:‌ برنامه بازی استقلال، برنامه‌های ما را بهم ریخت. مصدومیت من خیلی جدی نیست و امیدوارم بعد بازی‌ها بتوانم پایم را عمل کنم و بتوانم شرایط خود را بهتر کنم و حداقل در تمرینات پا به توپ شوم.