۰ نفر

دلایل عدم انتقال طارمی به آرسنال +عکس

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰
کد خبر: 606632
دلایل عدم انتقال طارمی به آرسنال +عکس

رسانه انگلیسی از دلالیل عدم انتقال طارمی به لیگ برتر و باشگاه آرسنال نوشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در یکی دو هفته گذشته برخی رسانه‌های اروپایی از علاقه‌مندی آرسنال به جذب مهدی طارمی نوشتند.

آرسنال در صدد از دست دادن اوبامیانگ بود و به همین دلیل تصمیم داشت یک مهاجم گلزن را خریداری کند. از ولاهوویچ آغاز شد، با جاناتان دیوید و الکساندر ایزاک ادامه پیدا کرد و در انتها به دومنیک کالورت لوین، طارمی و یوویچ رسید.

WhatsApp Image 2022-02-03 at 10.17.30 (2)

طارمی در این فصل آمار عالی 13 گل و 9 پاس گل را به ثبت رسانده است

پس از پایان پنجره نقل و انتقالاتی در روز سه شنبه سایت ورزشی CBS Sport اعلام کرد که آرسنال در این ماه چند بار برای انتقال قرضی مهدی طارمی به پورتو پیشنهاد داده است.

این رسانه نوشت که آخرین تیر آرسنال برای جذب مهاجم، ستاره کشورمان و مهاجم رئال مادرید، لوکا یوویچ بود که نتوانست هیچ کدام از این بازیکنان را به خدمت گیرد. آرسنال در این پنجره لقب ناکام‌ترین تیم اروپایی را به نام خود زد.

WhatsApp Image 2022-02-03 at 10.17.30

در راستای این اتفاق، ساعتی پیش رسانه hitc از دلایل عدم انتقال طارمی به انگلیس و باشگاه آرسنال نوشت.

hitc نوشت: آرسنال برای خرید طارمی به پورتو پیشنهاد نداد ولی خیلی در جذب او تلاش نکرد. از طرفی پورتو به دلیل از دست دادن لوئیز دیاز و رفتن این بازیکن به لیورپول، نمی‌خواست مهاجم دیگری را از دست بدهد.

این رسانه ادامه داد: از طرف دیگر گذشته نشان داده که بازیکن‌های قرضی آرسنال در پنجره زمستانی خیلی عملکرد مثبتی ندارند. مثل انتقال قرضی کیم شلستروم یا دنیس سوارز. به همین علت یک احساسی در آرسنال شکل گرفت که طارمی نمی‌تواند تیم آرتتا را تقویت کند.